načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Myslet nahlas - mluvit nahlas -- Přístup k rozvoji řeči - Reuven Feuerstein; L. J. Falik; R. S. Feuerstein

Myslet nahlas - mluvit nahlas -- Přístup k rozvoji řeči
-15%
sleva

Kniha: Myslet nahlas - mluvit nahlas
Autor: Reuven Feuerstein; L. J. Falik; R. S. Feuerstein
Podtitul: Přístup k rozvoji řeči

Metodika speciálního programu instrumentálního obohacování pro systematickou výuku myšlení (FIE - Feuerstein Instrumental Enrichment). Nový přístup ke stimulaci a obohacení rozvoje řeči ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  365 Kč 310
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2% 100%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 190
Rozměr: 208,0x148,0x13,0 mm
Vydání: Vydání první
Spolupracovali: z anglického originálu A think-aloud and talk-aloud approach to building language: overcoming disability, delay, and deficiency přeložila Věra Pokorná
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání
Hmotnost: 0,248kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201704
ISBN: 978-80-262-1168-6
EAN: 9788026211686
Popis / resumé

Metodika speciálního programu instrumentálního obohacování pro systematickou výuku myšlení (FIE - Feuerstein Instrumental Enrichment). Nový přístup ke stimulaci a obohacení rozvoje řeči u malých dětí, ale i u starších dětí a dospělých s opožděnými nebo deficitními jazykovými schopnostmi. Metoda je založena na využití samomluvy, vyplývající z vnitřních myšlenek, které jsou nahlas předávány posluchači. Teorie a z ní vycházející metodologie jsou založeny na teorii strukturální kognitivní modifikovatelnosti a na využití zprostředkovaného učení. Kniha kromě teorie nabízí konkrétní možnosti praktického využití.

Popis nakladatele

Feuersteinova metoda zlepšuje poznávací dovednosti člověka a jeho schopnost organizace informací. Podle autora není inteligence neměnnou strukturou, ale je možné s ní pracovat a rozvíjet ji. V této knize autoři rozvíjejí Feuersteinovy principy, založené mj. na neurobiologických výzkumech, v přístupu k stimulaci a obohacení jazykového vývoje malých dětí a těch starších dětí a dospělých, kteří trpí mentální či jinou poruchou. Přístup je založen na principu samomluvy, resp. zprostředkované samomluvy, kdy je dítě účastno samomluvy dospělého (rodič, učitel, terapeut, vychovatel), což mimovolně rozvíjí jeho vlastní jazykové schopnosti. Klíčovým rysem metody je rezignace na interakci s dítětem – cílem není vtáhnout je do komunikace, ale držet ho v prostředí přirozeného jazyka (s dalšími prvky, jako je intonace, gesta, mimika…), které podněcují jeho vlastní schopnost jazykového rozvoje. Dalším krokem může být motivace dítěte k vlastní samomluvě, která je pro ně přijatelnější než komunikace s druhým, přičemž nejde o patologický jev, ale formu rozvoje. (přístup k rozvoji řeči)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Myslet nahlas - mluvit nahlas -- Přístup k rozvoji řeči" doporučujeme také:
Šimonovy pracovní listy 10 -- Rozvoj obratnosti mluvidel a nácvik dýchání Šimonovy pracovní listy 10
Inkluzivní pedagogika Inkluzivní pedagogika
Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly, 2. rozšířené vydání Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly, 2. rozšířené vydání
Řečové a komunikační obtíže Řečové a komunikační obtíže
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist