načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Můj milý deníčku (2.rok) – Zase ta škola! Fakt je to nutný? - Jim Benton

Můj milý deníčku (2.rok) – Zase ta škola! Fakt je to nutný?

Elektronická kniha: Můj milý deníčku (2.rok) – Zase ta škola! Fakt je to nutný?
Autor: Jim Benton

- Jmenuji se Jamie a už rok si píšu deník. Můžu do něj napsat úplně všechno, co si myslím, co mě napadne, a co bych nahlas třeba nikdy nevyslovila. - Dneska ráno jsem tátovi říkala, ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  89
+
-
3
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma tištěná forma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » FRAGMENT
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2015
Počet stran: 144
Rozměr: 20 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Spolupracovali: z anglického originálu přeložila Eva Brožová
Skupina třídění: Americká próza
Literatura pro děti a mládež (beletrie)
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-253-2449-3
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Další, již 13. kniha humorných deníkových zápisků školačky Jamie, která tentokrát nejvíce řeší matematiku. Pro čtenářky od devíti let. Jamie si už rok píše deník, neboť život školačky přináší mnoho problémů, které je potřeba zaznamenat. A svoji moudrost si nejvíce vychutnává, když jsou ostatní nemožní a hloupí... Když se jí samotné ve škole příliš nedaří, má vždy po ruce úžasnou kamarádku Isabellu, která udělá vše proto, aby si Jamie známky opravila.

Popis nakladatele

Jmenuji se Jamie a už rok si píšu deník. Můžu do něj napsat úplně všechno, co si myslím, co mě napadne, a co bych nahlas třeba nikdy nevyslovila.
Dneska ráno jsem tátovi říkala, že škola mi jde skvěle. Až na matiku. Místo toho, aby mě pochválil, tak řekl, že bych měla mít na jedničku VŠECHNY předměty. „K čemu je mi matika? Když budou všichni počítat bez chyb, tak si jako účetní ani neškrtneš. Čím míň toho lidi o matice ví, tím líp pro naši rodinu,“ říkám. Táta sklapnul jako tlustá učebnice matematiky a zoufale se podíval na mámu.
To ten druhý rok pěkně začíná!


(příběhy z Mackerelské základní školy od Jima Bentona : rok druhý. Zase ta škola! Fakt je to nutný?)
Zařazeno v kategoriích
Jim Benton - další tituly autora:
 (e-book)
Můj milý deníčku 2. rok - Proč mám řešit blbosti? Můj milý deníčku 2. rok
 (e-book)
Můj milý deníčku (2. rok) - To se můžeš vsadit! Můj milý deníčku (2. rok)
 
K elektronické knize "Můj milý deníčku (2.rok) – Zase ta škola! Fakt je to nutný?" doporučujeme také:
 (e-book)
Štěnice Štěnice
 (e-book)
Můj milý deníčku – Jsou dospělí vůbec lidi? Můj milý deníčku – Jsou dospělí vůbec lidi?
 (e-book)
Můj milý deníčku – Jasně, že jsem nejlepší! Můj milý deníčku – Jasně, že jsem nejlepší!
 (e-book)
Kuba nechce číst Kuba nechce číst
 (e-book)
Karolína -- Stručný životopis šestnáctileté Karolína
 (e-book)
Můj milý deníčku – Radši už nic nedělej! Můj milý deníčku – Radši už nic nedělej!
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Neděle 01

Pondělí 02

Úterý 03

Středa 04

Čtvrtek 05

Pátek 06

Sobota 07

Neděle 08

Pondělí 09

Úter ý 10

St ř e d a 11

Čtvrtek 12

Pátek 13

Sobot a 14

Neděle 15

Ponděl í 16

Út er ý 17

St ře d a 18

Čtvr tek 19

Pátek 20

Sobota 21

Neděle 22

Pondělí 23

Úterý 24

Středa 25

Čtvrtek 26

Pátek 27

Sobota 28

Neděle 29

O Jimu Bentonovi

Tipy pro Vás a Vaši čtečku:

Jim Benton - Můj milý deníčku – Jasně, že jsem nejlepší!

Jim Benton - Můj milý deníčku – Nej kámoška může být jen jedna!?


MŮJ MILÝ DENÍČKU (2. ROK)

Zase ta škola!

Fakt je to nutný?

také v tištěné verzi

Objednat můžete na

www.fragment.cz

Jim Benton

Můj milý deníčku (2.rok)

Zase ta škola! Fakt je to nutný? – e-kniha

Copyright © Fragment, 2015

Všechna práva vyhrazena.

Žádná část této publikace nesmí být rozšiřována

bez písemného souhlasu majitelů práv.


Příběhy z Mackerelské základní školy

od Jima Bentona

ZA

SE

TA

ŠKOLA

!

FAKT JE TO NUTNÝ?

Jamie Kellyová


DEAR DUMB DIARY™ – YEAR TWO – SCHOOL. HASN ́T THIS GONE ON LONG ENOUGH?

Copyright © 2012 by Jim Benton


Vyřiďte svým učitelům, že za přečtení téhle knížky

byste měli dostat A.

Můj dík a A+ patří Kristen LeClercové

a týmu nakladatelství Scholastic:

Steveu Scottovi, Jackie Hornbergerové,

Anně Bloomové a Shannon Penneyové.

Jsem šťastná, že vy všichni máte

další rok taky šílenější.


TENHLE DENÍK JE MAJETKEM

Jamie Kellyové

VÝŠKA:

VÁHA:

BARVA OČÍ:

RYSY OBLIČEJE:

VLASY:

ZNÁMKY:

PERFEKTNÍ

PERFEKTNÍ

PERFEKTNÍ

PERFEKTNÍ

Vzhled není všechno

Velice pěkné,

pokud nepočítáš předměty,

kvůli kterým vypadáme,

že jsme podprůměrní.


TEDA V TOM PŘÍPADĚ,

ŽE SE CHCEŠ DOŽÍT

ZÍTŘEJŠÍHO DNE!

Jestli jsi chytrý,

OKAMŽITĚ

PŘESTANEŠ

ČÍST

MŮJ DENÍK!!!

I


Jasně.

Chápu, že je ti tahle výhrůžka

úplně fuk, když máš jít zítra

do školy, přesto –

PŘESTAŇ

ČÍST MŮJ

DENÍK!!


Drahý čtenáři mého milého deníčku, jestli jsi chytrý, okamžitě přestaneš číst můj deník.

Vážně, prostě si to rozmysli. Pravděpodobně si představuješ, že se to nedozvím, ale věř mi, něco řekneš nebo uděláš, a tohle malé vodítko bude stačit. A chceš vědět, proč to bude stačit?

Protože jsem o rok starší a o rok chytřejší. Deníky si píšu od dětství. Už mi nic neujde. A jsem chytrá. Opravdu chytrá. Jsem chytrá jako jedna z těch geniálních holek, které vídáš ve filmech, kde nemůžou na něco přijít, a tak jdou za ní a ona má nádherné neblonďaté vlasy a oni ji požádají, aby vyřešila ten velký problém, který ohrožuje svět.

A ona na to: „Ano, vím, jak ten problém vyřešit. Ale chci, abyste si všichni všimli, že k tomu nepoužiju matematiku, kterou jsem se učila ve škole.“

A FAKT SVĚT ZACHRÁNÍ!

A obyvatelé zeměkoule, aby jí vyjádřili svou vděčnost, postaví matematiku mimo zákon a nakonec budou všichni vykládat, jak stejně matematiku vždycky tajně nenáviděli a jak jsou šťastní, že je pryč.

Takhle jsem chytrá.

Níže podepsaná P. S. Vím, že bych neměla o lidech říkat, že jsou to idioti, debilové a blbci. Ale já to o nikom neřekla. Já to NAPSALA sem do deníčku – do svého naprosto soukromého deníčku, ve kterém, jak dobře VÍM, by mí rodiče nikdy neslídili. Chápou, že jim důvěřuju, že respektujou moje soukromí, a já chápu, že by je strašně moc mrzelo, kdyby o tu speciální, inteligentní, dospělou vzájemnou důvěru přišli. P. P. S. Vím, že moji kamarádi (a taky jakobykamarádi) by můj deníček nečetli. Ne proto, že nechtějí ztratit důvěru. Ale spíš proto, že nechtějí ztratit vědomí.

Jamie Kellyová


Neděle 01

Milý deníčku, Mark má 100 grapefruitů. Když si jich jeho kamarád Sean vezme 10 a jeho bratr Brad 4, kolik grapefruitů Markovi zůstane?

Tenhle příklad jsem měla jednou vyřešit při hodině matematiky.

Výsledek je jasný: Mark nesmyslně hromadí grapefruity a nijak mu nepomáhá, že ho o ně nejbližší lidé okrádají.

Řekli mi, že je to špatně, ale já jsem přesvědčená, že jsem na to kápla. Nedokázali prostě přijmout fakt, že výsledek byl přimět Marka, aby se ke svému grapefruitovému problému postavil čelem.

Ach,

Marku.

TOHLE

jsi s ním

provedla,

matematiko.

11


I když s problémy se ve skutečnosti musí vypořádat samotná matematika.

V tomhle případě jsem přesvědčená, že někdo si ji musí posadit na židli a říct: „Matiko, je načase, abys přestala takovéhle nesmysly vytvářet. Jestli nepřestaneš, domníváme se, že bys měla začít řešit vlastní příklady sama, a ne nás obtěžovat, kdykoli potřebuješ znát výsledek nějaké zdánlivé tragédie, kterou sis vymyslela.

„Navíc, matiko, když se tě učíme, děláme kvůli tobě ošklivé grimasy a to prostě není fér.“

OHAVNÉ MATEMATICKÉ GRIMASY

NÁDHERNÉ JAZYKOVÉ GRIMASY

12


A teď mám pro tebe překvapení: Matematika mi moc nejde.

Ne proto, že jsem hloupá, protože já hloupá NEJSEM. Klidně se někoho zeptej. Řekne ti, že nejsem hloupá.

(Vlastně znám jednoho školníka s páskou na oku, který ti asi řekne, že jsem hloupá, ale tenkrát jsem chodila teprve do třetí třídy a spousta třeťáků se nechá svými nejlepšími kamarády přemluvit, aby hráli na chodbě golf.)

Dospělí TVRDÍ, že chtějí,

abys trénoval.

Ale když některého

z nich omráčíš,

šíleně se rozčílí.

13


Nostalgická chvilka: Mnoho lidí nedokáže pronést slovo „hloupá“, aniž by se jim přitom nevybavil někdo z jejich nejlepších kamarádů nebo kamarádek.

V mém případě je tou kamarádkou Emmily.

Vzpomínáš si přece, že Emmilyin táta dostal skvělou pracovní nabídku a museli se přestěhovat. Emmily prostě vpadla do našeho života a pak z něj zase vypadla. (A když už jsme u toho, Emmily taky často padala.)

Chybí mi, kdykoli si všimnu, jak někdo tlačí na dveře označené „táhnout“, kouše se při jídle do prstu nebo se třeba zeptá: „Když nejsou upíři vidět v zrcadle, jak zjistí, jestli nemají v džínách tlustý zadek?“

Ach, Emmily. Jak strašně nám chybíš.

14

TÁHNOUT

Ty náš malý hlupáčku.


15

Pondělí 02

Milý deníčku, dneska jsme měli matematiku.

Zdá se, že pan Henzy, můj učitel matematiky, se mě pořád ještě snaží matematiku naučit, i když jsem mu už mnohokrát dokázala, že to není možné. Je to svým způsobem stejně milé jako pozorovat mimino, které se snaží dosáhnout na nějaký předmět mimo svou postýlku. Velké, zoufalé, nudné mimino.

Dává mi totiž řešit matematické problémy, ale já v hloubi duše vím, že jeho matematickým problémem jsem já. Vypadá to asi takhle:

Jamie + nesmyslná čísla = matematička

Jasně, tenhle příklad vypadá jednoduše, ale panu Henzymu nevychází, a tak od něj dostávám špatné známky. Navíc o tom napsal našim, kteří mi u večeře řekli, že je to trápí. Dali mi lhůtu do konce čtvrtletí, tj. asi čtyři týdny, abych si známky zlepšila, nebo...

Samozřejmě nevědí, co si pod „nebo“ představit, jinak by to řekli rovnou.

„Nebo“ totiž vždycky znamená „něco, o čem

jsme zatím nepřemýšleli, ale nebude se ti to ani

trochu líbit“. Ale nikdy se neptej, co to je.

16

Mě nevyděsíte...

Jaké nejhorší NEBO

mě může potkat?

SNÍST MÍSU

BROUKŮ?

NOSIT CELÝ ROK

MÁMINO

OBLEČENÍ??

Tak jo, tak jo, prosím,

prosím, prosím, nenuťte

mě nosit mámino

OBLEČENÍ.

Slyšela jsem totiž o jednom klukovi, který měl bratránka, který znal dítě, které chodilo do stejné školy jako jedna holka, a její rodiče znali nějaké jiné rodiče, kteří se rozzlobili na dceru kvůli něčemu, co provedla ve škole nebo nemocnici nebo u zubaře, už přesně nevím, a použili na ni staré známé „nebo“ – a ona udělala tu chybu, že se jich zeptala: „NEBO CO?“

Někdy rodičům rupnou nervy, když chceš vědět, co to „NEBO“ znamená, a přesně tohle se stalo i těmhle. Najednou se ta holka probudila v lese, obklopená sedmi trpaslíky. Pravdivý příběh .

Myslím, že se odehrál takhle, ale jistá si tím nejsem. Možná jsem spojila dva různé příběhy. Já proti trpaslíkům nic nemám, ale člověk se asi dost vyděsí, když se probudí v lese a kolem něho stojí sedm trpaslíků.

Napadá mě, jestli by nebyli lepší čtyři nebo tři.

17

Jo.

Jsou jen

tři.


A tak jsem okamžitě zavolala Isabelle, protože

ta je, kromě spousty jiných věcí, vyhlášenou

odbornicí na dopisy, které učitelé posílají rodičům.

Isabellini rodiče už obdrželi všech pět známých

typů těchto dopisů:

Vaše dítě má problémy s včasným příchodem

na vyučování.

Vaše dítě má problémy s odevzdáváním

domácích úkolů.

Vaše dítě má problémy s písemnými pracemi.

Vaše dítě má problémy s chováním.

Vaše dítě má problémy.

18

Isabellina máma

má velice působivou

sbírku, která obsahuje...

ŘEKLA

SPROSTÉ

SLOVO

PLIVLA

DALA

POHLAVEK

NĚKOHO

ZMRZAČILA

NĚCO

ROZBILA

VYFOTOGRAFOVALA

PRAŠTILA

KOPLA

POČMÁRALA

ZEĎ

KOUSLA

DÍTĚ

PŘIMĚLA

UČITELE

PODAT

VÝPOVĚĎ


Isabella nejdřív navrhla, ať řeknu rodičům,

že učitel jim poslal ten dopis omylem. Že patřil

jiné holce jménem Jamie od nás ze třídy, která

se teď královsky baví na náš účet. Prý bych měla

naše ujistit, že jim nikdo nebude mít za zlé, pokud

si odmítnou přečíst učitelův další dopis nebo

mu vzít telefon, když vidí, že si ani nepamatuje

své žáky.

19

DEBILNÍ

UČITEL

NEPRAVÁ JAMIE

(pravděpodobně blondýna)


Musím přiznat, že na něco, co vymyslela

z fleku, to nebylo špatné. Ale já jsem namítla,

že lhát není dobrý nápad, a ona souhlasila –

pokud jsi samozřejmě přesvědčený, že tě

neprokouknou, pak je to skvělý nápad .

Isabella je moc hodná , takže mi nabídla několik

dalších geniálních nápadů , jenže já je musela taky

zamítnout.

20

Isabelliny další nápady:

1. Požádej učitele, aby ti zlepšil známku.

Slib, že se budeš snažit. Použij na něj

kung-fu.

2. Breč a pros o slitování. Zatímco o tom

bude přemýšlet, použij na něj kung-fu.

3 Začni bojovým

uměním kung-fu

a pokračuj v něm,

dokud bude třeba.


Pak se mě Isabella začala vyptávat na známky, což bylo zvláštní, protože s kamarádkami se o známkách obvykle nebavíme.

Asi proto , že když máš známky moc dobré, lidi začnou říkat, že jsi učitelův mazánek. Když jsou moc špatné, říkají, že jsi dement. A když jsou moc průměrné, říkají o tobě něco jiného – nevím co. Jsem přesvědčená, že jsme společně vymysleli nějakou škodolibou přezdívku pro člověka, který má až moc průměrné známky. Škodolibost, to je naše. Nejlepší je se prostě snažit, aby ti neříkali nijak.

21

Ty

středňáku!

Průměrňáku!

Svým

způsobem jaksi

celkem tak

trochu OK


Základní škola obohatila angličtinu o spoustu

slov a zejména o taková, která souvisí s vědním

oborem Škodolibost. Vychutnej si, prosím, tuhle

malou ukázku.

22

Klukovi, který

se chlubí svým

matematickým

nadáním, se říká

ALGEBRACH

Obrovskému

uhru se říká

BEĎAROSAURUS

Krásným

blonckám se říká,

že jsou krásné,

MOC ČASTO


23

Úterý 03

Milý deníčku, tyhle zdravé hnědé cereálie, které se vyrábějí, aby vylepšily starým lidem zažívání, jsou nejhorší způsob, jak začít nový den.

Kázání rodičů kvůli známkám ve škole je pravděpodobně druhý.

Když s tím táta dneska ráno začal, podotkla jsem, že mám dobré známky ze všech předmětů kromě matematiky.

A táta na to: „Musíš mít dobré známky ze všech předmětů.“

A já na to: „Kdo vůbec potřebuje umět matiku?“

A táta na to: „Já . Jsem účetní. Je to moje práce. Zabývám se nejrůznějšími platbami.“

A já na to: „Tati, kdyby byli na matiku všichni tak dobrý jako ty, nemuseli by si tě najímat. Přiznej si to, čím míň lidí o matice něco ví, tím líp se naše rodina má.“

A táta sklapnul jako velká stará učebnice matematiky. Bezmocně se podíval na mámu.

Jo, přesně to jsem si myslela, Matematiku.

Máma se do toho vložila a řekla, že musím začít přemýšlet o dospělosti, což znamená přemýšlet třeba o věcech, jako jsou dobré známky, které budu potřebovat, abych se dostala na vysokou.

Zeptala jsem se jí, proč vůbec musím studovat na vysoké. Nechci být přece doktorka, právnička nebo něco takového. Ani chodidloví doktoři pravděpodobně nemusejí studovat vysokou školu víc než jeden dva měsíce, protože kurýrujou jen jednu malou část člověka a ta v sobě navíc nemá vnitřnosti.

Upřela na mě přísný pohled. „Možná ještě ani nevíš, čím chceš být. Kromě toho, jednoho dne prostě budeš chtít lidem říct, že jsi chodila na vysokou. Strašně ráda říkám lidem, že jsem chodila na vysokou,“ zaječela máma.

„To bys jim mohla říct, i kdybys tam nechodila,“ namítla jsem. „Mohla bys jim říct cokoli. Klidně jim řekneš, že jsi zubařka -baletka -astronautka, když budeš chtít.“

Máma sklapnula a bezmocně se podívala na tátu.

„Tyhle věci má od Isabelly,“ prohlásil.

24

Chodidlové

plíce

Chodidlový

žaludek

Chodidlová

lebka

Jo, nemyslím

si to.


Hodně riskuješ, když porazíš rodiče v hádce.

Rodiče totiž dokážou vyhrát, i když prohrajou.

25

TY ŘEKNEŠ RODIČE ŘEKNOU

„Nemám čas

uklidit si

pokoj.“

„Pak nemáš

čas dívat

se na televizi.“

„Už do sebe

nedostanu ani

sousto.“

„Pak do sebe

nedostaneš ani

zákusek.“

„Dívám se na

televizi, protože

ZEMI prý chtějí

napadnout

MIMOZEMŠŤANI.“

„Pak si ukliď

pokoj, protože

MIMOZEMŠŤANI

se tam určitě budou

chtít podívat.“


26

Středa 04

Milý deníčku, tenhle rok mám na angličtinu paní Avonovou a ona je jednou z těch lidí s obrovskými růžovými dásněmi. Když se na tebe usměje, vypadá jako pohár s jahodovo-vanilkovo-čokoládovou zmrzlinou potom, co už je čokoládová zmrzlina snědená. Není to odporné, ale prostě si toho všimneš.

A zíráš.

Přes ty mimořádně obrovské dásně je to báječná učitelka a při jejích hodinách se cítím úplně jinak než při matematice.

V jejím předmětu jsem hvězda. Ráda čtu, ráda píšu, a dokonce jsem ochotná trpělivě sedět a poslouchat i během hodin, kdy probíráme věci, jako jsou zájmena. Musím přiznat, že zájmena jsou ve skutečnosti báječný vynález, takže místo aby člověk vždycky řekl: „Viděl jsem krále Alfonse Luigiho Bartoloměje Páprdu III.,“ může prostě použít zájmeno a říct: „Viděl jsem ho.“ Šetří to čas a dáme tím Alfonsi Luigimu Bartoloměji Páprdovi III. (a dalším Páprdům) najevo, že jsou nám totálně ukradení.

A ještě jedna věc: Proč si lidi myslí, že je tak

nóbl přidat si za své jméno „III.“ nebo „IV.“?

Třeba Jindřich VIII. OSMÝ? Mám z toho pocit,

že s Jindřichy není něco v pořádku.

Jako by lidi v Anglii říkali: „Prohlédli jsme

si SEDM těchhle věcí, a ani jedna se nám nelíbila.

Teď jsme u osmého Jindřicha. Chtěli jsme

vyzkoušet Tondu nebo Justýna, ale měli jen

Jindřichy. Ach jo.“

A kromě toho, vy počtáři, my ostatní bychom

mohli za své jméno dodat „I.“, kdybychom chtěli.

Přestože existujou mnohem lepší přívlastky,

ze kterých bychom mohli vybírat.

27

Důkl

ad

n

ě

v

y

k

o

u

p

a

Krás

n

ě

n

o

sa

P

ř

e

v

á

žn

ě nep

u

p

ín

k

a

t

á

D

o

s

t

a

t

e

č

n

ě

vytočen

á

Plešatá

Zpátky k paní Avonové. Dokonce ani nemusím

dávat při jejích hodinách pozor a mám moc dobré

známky. Podle mě to naprosto jasně dokazuje,

že s matematikou je něco šíleně v nepořádku.

Měla by být taky taková.

Zpočátku mi matematika, stejně jako všem,

nevadila. Byla rozumná. Povídali jsme si o tom,

kolik mám prstů na rukou, a později jsme

debatovali o počtu prstů na mých nohou.

28

Já jako

roztomilé

buclaté

dítě

roztomile

počítám

roztomilé

prstíky

na svých

buclatých

nohou

Kdysi 2 vypadala jako labuť a 5 jako kachna. 4 byla plachta loďky, která pluje kolem.

Ale jak jsme postupovali, zjistila jsem, že 6 a 9 jsou stočení hadi. Teď je mi jasné, že číslo 8, bezhlavý sněhulák, mě mělo varovat.

Možná to vypadá, že mám k matematice záporný postoj, ale je těžké chovat se k číslům kladně poté, co se dozvíš, že víc než polovina z nich je sama záporná.

Jistě, vím, že nula záporná není, ale už jí určitě došlo, že sama o sobě nebude nic znamenat, a to musí bolet.

29


Ale slova jsou jiná.

Jasně, u některých není úplně zřejmé, jak se

píšou, ale pokud si tím nejsi jistý, vždycky můžeš

stejnou věc říct alternatyvním ulternatyvním

alternatývním jiným způsobem.

Tyhle možnosti máš k dispozici, když chceš

někomu, kdo má na sobě hnusné oblečení, sdělit,

že to vypadá hnusně, aniž slovo „hnusně“

použiješ. (Měli by ti za to být vděční hlavně ti,

kdo nosí hnusné oblečení.)

30

To je

SPECIFICKÉ.

To je prostě

NEUVĚŘITELNÉ!

Naprosto

JEDINEČNÉ.

NEUVĚŘITELNĚ,

SPECIFICKY,

JEDINEČNĚ

HNUSNÉ.


31

Takže dneska při angličtině nás paní Avonová požádala, abychom napsali odstavec o krátké básničce, kterou nám přečetla.

Byla jsem hned hotová a pak jsem se náhodou podívala na Angelinu, která psala, gumovala, psala, psala, gumovala, dívala se na strop a zase psala.

O Angelině jsem se ti asi ještě nezmínila, milý deníčku, protože její neuvěřitelná krása, nekonečná laskavost a obrovská oblíbenost prostě není nic, čeho bych si normálně všimla. Zmiňuju se o ní až teď, protože její strejda Dan se oženil s mojí tetou Carol, což znamená, že jsme příbuzné, ale ne doopravdy.

Angelina je jakoby-kamarádka. Myslím, že bych ji měla ráda víc, kdyby ji ostatní měli rádi míň.

Angelina si každopádně hryzala ret a hrála si se svými lesklými zlatými vlasy – což se s lesklými zlatými vlasy běžně dělá – a pachtila se s tím odstavečkem. Vážně, Angelino, není to tak těžké. Prostě to napiš a je to.

Hej, Angelino,

vymyslela jsem tužku jen pro tebe, ty blbko.


Toto je pouze náhled elektronické knihy. Zakoupení její

plné verze je možné v elektronickém obchodě

společnosti eReading.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist