načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Mosty k porozumění – Jeremy Hayward; Francisco J. Varela

Mosty k porozumění
-7%
sleva

Kniha: Mosty k porozumění
Autor: Jeremy Hayward; Francisco J. Varela

Každý den pronesl jeden z vědců přednášku o svém oboru, koncipovanou tak, aby informovala nevědce. Jednoduchým způsobem měla představit základní prvky dané disciplíny a poskytnout inspiraci k dialogu. Tématem byly výzkumy mozku a vědomí, ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  378 Kč 352
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1% 65%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: DHARMAGAIA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 322
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Název originálu: Gentle bridges
Spolupracovali: přeložil Michal Šašma
Skupina třídění: Věda. Všeobecnosti. Základy vědy a kultury. Vědecká práce
Jazyk: česky
Datum vydání: 18.05.2009
Nakladatelské údaje: Praha, DharmaGaia, 2009
ISBN: 80-72188-19-4
EAN: 9788086685830
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Každý den pronesl jeden z vědců přednášku o svém oboru, koncipovanou tak, aby informovala nevědce. Jednoduchým způsobem měla představit základní prvky dané disciplíny a poskytnout inspiraci k dialogu. Tématem byly výzkumy mozku a vědomí, kognitivní vědy, neurovědy, experimentální psychologie, umělá inteligence a filozofie mysli. Následovala diskuse či dalajlama předložil související témata z buddhismu. Vědci pokrývali celé spektrum "kognitivních věd". Záznam přednášek a rozhovorů představitelů "západní vědy" s tibetským dalajlamou, které se uskutečnily roku 1987.

Popis nakladatele

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví.

První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu.

O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.

Třetí kapitola je zaměřena na výběr a tvorbu marketingové strategie, aktivizaci marketingového mixu s ohledem na vybraný segment trhu, jakož i na úlohu realizačního plánu a kontroly jeho plnění v zájmu úspěšnosti vybrané strategie.

V závěrečné kapitole se čtenář seznámí s konkrétními praktickými postupy při aktivizaci marketingového mixu, mezi něž patří například způsob plánování produktu, publicity, komunikace s hosty prostřednictvím reklamy, direct mailingu, podpora prodeje konferencí, kongresů a různých balíků služeb.

Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol, stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům, pohybujícím se v oblasti hotelové praxe a cestovního ruchu. (rozhovory předních vědců s dalajlamou o zkoumání lidské mysli)

Další popis

Co je podstatou lidské mysli? Mohou mít počítače vědomí? Můžeme se naučit soucítění? Kdy vstoupí vědomí do lidského embrya? Tyto a další otázky byly předmětem prvního velkého dialogu západních vědců s tibetským dalajlamou (1987). Tématy byly výzkum mozku a vědomí, kognitivní vědy, neurovědy, experimentální psychologie, umělá inteligence a filosofie mysli. Kniha ukazuje nejen hluboký zájem dalajlamy o současnou vědu, ale i možnosti, jimiž může buddhismus přispět k výzkumu lidské mysli. Účastnili se mj. Newcomb Greenleaf, Ph.D., profesor informatiky z Kolumbijské university; Jeremy W. Hayward, Ph.D., profesor z Naropova institutu v Coloradu; Robert B. Livingston M.D., profesor neurovědy z Kalifornské university v San Diegu; Luigi Luisi, Ph.D., profesor chemie z Federálního Polytechnického Institutu v Curychu; Eleanor Roschová Ph.D., profesorka kognitivní psychologie z Kalifornské university v Berkeley a Francisco J. Varela Ph.D., profesor kognitivních věd a epistemologie z Ecole Polytechnique a Institutu pro neurovědu v Paříži.


Co je podstatou lidské mysli? Mohou mít počítače vědomí? Můžeme se naučit soucítění? Kdy vstoupí vědomí do lidského embrya? Tyto a další otázky byly předmětem prvního velkého dialogu západních vědců s tibetským dalajlamou (1987). Tématy byly výzkum mozku a vědomí, kognitivní vědy, neurovědy, experimentální psychologie, umělá inteligence a filosofie mysli. Kniha ukazuje nejen hluboký zájem dalajlamy o současnou vědu, ale i možnosti, jimiž může buddhismus přispět k výzkumu lidské mysli.


Co je podstatou lidské mysli? Mohou mít počítače vědomí? Můžeme se naučit soucítění? Kdy vstoupí vědomí do lidského embrya? Tyto a další otázky byly předmětem prvního velkého dialogu západních vědců s tibetským dalajlamou (1987). Tématy byly výzkum mozku a vědomí, kognitivní vědy, neurovědy, experimentální psychologie, umělá inteligence a filosofie mysli. Kniha ukazuje nejen hluboký zájem dalajlamy o současnou vědu, ale i možnosti, jimiž může buddhismus přispět k výzkumu lidské mysli. Účastnili se mj. Newcomb Greenleaf, Ph.D., profesor informatiky z Kolumbijské university; Jeremy W. Hayward, Ph.D., profesor z Naropova institutu v Coloradu; Robert B. Livingston M.D., profesor neurovědy z Kalifornské university v San Diegu; Luigi Luisi, Ph.D., profesor chemie z Federálního Polytechnického Institutu v Curychu; Eleanor Roschová Ph.D., profesorka kognitivní psychologie z Kalifornské university v Berkeley a Francisco J. Varela Ph.D., profesor kognitivních věd a epistemologie z Ecole Polytechnique a Institutu pro neurovědu v Paříži. (rozhovory předních vědců s dalajlamou o zkoumání lidské mysli)


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.