
sleva
Kniha:
Mosty k porozumění
Autor:
Jeremy Hayward; Francisco J. Varela

Nakladatelství: | DHARMAGAIA |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2009 |
Počet stran: | 322 |
Rozměr: | 21 cm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 1. vyd. |
Název originálu: | Gentle bridges |
Spolupracovali: | přeložil Michal Šašma |
Skupina třídění: | Věda. Všeobecnosti. Základy vědy a kultury. Vědecká práce |
Jazyk: | česky |
Datum vydání: | 18.05.2009 |
Nakladatelské údaje: | Praha, DharmaGaia, 2009 |
ISBN: | 80-72188-19-4 |
EAN: | 9788086685830 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Každý den pronesl jeden z vědců přednášku o svém oboru, koncipovanou tak, aby informovala nevědce. Jednoduchým způsobem měla představit základní prvky dané disciplíny a poskytnout inspiraci k dialogu. Tématem byly výzkumy mozku a vědomí, kognitivní vědy, neurovědy, experimentální psychologie, umělá inteligence a filozofie mysli. Následovala diskuse či dalajlama předložil související témata z buddhismu. Vědci pokrývali celé spektrum "kognitivních věd". Záznam přednášek a rozhovorů představitelů "západní vědy" s tibetským dalajlamou, které se uskutečnily roku 1987.
2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví.
První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu.
O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.
Třetí kapitola je zaměřena na výběr a tvorbu marketingové strategie, aktivizaci marketingového mixu s ohledem na vybraný segment trhu, jakož i na úlohu realizačního plánu a kontroly jeho plnění v zájmu úspěšnosti vybrané strategie.
V závěrečné kapitole se čtenář seznámí s konkrétními praktickými postupy při aktivizaci marketingového mixu, mezi něž patří například způsob plánování produktu, publicity, komunikace s hosty prostřednictvím reklamy, direct mailingu, podpora prodeje konferencí, kongresů a různých balíků služeb.
Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol, stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům, pohybujícím se v oblasti hotelové praxe a cestovního ruchu. (rozhovory předních vědců s dalajlamou o zkoumání lidské mysli)
Co je podstatou lidské mysli? Mohou mít počítače vědomí? Můžeme se naučit soucítění? Kdy vstoupí vědomí do lidského embrya? Tyto a další otázky byly předmětem prvního velkého dialogu západních vědců s tibetským dalajlamou (1987). Tématy byly výzkum mozku a vědomí, kognitivní vědy, neurovědy, experimentální psychologie, umělá inteligence a filosofie mysli. Kniha ukazuje nejen hluboký zájem dalajlamy o současnou vědu, ale i možnosti, jimiž může buddhismus přispět k výzkumu lidské mysli. Účastnili se mj. Newcomb Greenleaf, Ph.D., profesor informatiky z Kolumbijské university; Jeremy W. Hayward, Ph.D., profesor z Naropova institutu v Coloradu; Robert B. Livingston M.D., profesor neurovědy z Kalifornské university v San Diegu; Luigi Luisi, Ph.D., profesor chemie z Federálního Polytechnického Institutu v Curychu; Eleanor Roschová Ph.D., profesorka kognitivní psychologie z Kalifornské university v Berkeley a Francisco J. Varela Ph.D., profesor kognitivních věd a epistemologie z Ecole Polytechnique a Institutu pro neurovědu v Paříži.
Co je podstatou lidské mysli? Mohou mít počítače vědomí? Můžeme se naučit soucítění? Kdy vstoupí vědomí do lidského embrya? Tyto a další otázky byly předmětem prvního velkého dialogu západních vědců s tibetským dalajlamou (1987). Tématy byly výzkum mozku a vědomí, kognitivní vědy, neurovědy, experimentální psychologie, umělá inteligence a filosofie mysli. Kniha ukazuje nejen hluboký zájem dalajlamy o současnou vědu, ale i možnosti, jimiž může buddhismus přispět k výzkumu lidské mysli.
Co je podstatou lidské mysli? Mohou mít počítače vědomí? Můžeme se naučit soucítění? Kdy vstoupí vědomí do lidského embrya? Tyto a další otázky byly předmětem prvního velkého dialogu západních vědců s tibetským dalajlamou (1987). Tématy byly výzkum mozku a vědomí, kognitivní vědy, neurovědy, experimentální psychologie, umělá inteligence a filosofie mysli. Kniha ukazuje nejen hluboký zájem dalajlamy o současnou vědu, ale i možnosti, jimiž může buddhismus přispět k výzkumu lidské mysli. Účastnili se mj. Newcomb Greenleaf, Ph.D., profesor informatiky z Kolumbijské university; Jeremy W. Hayward, Ph.D., profesor z Naropova institutu v Coloradu; Robert B. Livingston M.D., profesor neurovědy z Kalifornské university v San Diegu; Luigi Luisi, Ph.D., profesor chemie z Federálního Polytechnického Institutu v Curychu; Eleanor Roschová Ph.D., profesorka kognitivní psychologie z Kalifornské university v Berkeley a Francisco J. Varela Ph.D., profesor kognitivních věd a epistemologie z Ecole Polytechnique a Institutu pro neurovědu v Paříži. (rozhovory předních vědců s dalajlamou o zkoumání lidské mysli)
Kognitivní věda
Učení buddhismu
Tibetský buddhismus
Mysl – Interdisciplinární aspekty
Život – interdisciplinární aspekty
Evoluce (biologie) – Interdisciplinární aspekty
Duchovní vůdci – Tibet (Čína) – 20.-21. století
Vědci – 20.-21. století