
sleva
Kniha:
Montessori konkrétně 2
Autor:
Claus-Dieter Kaul; Christiane M. Wagnerová
Podtitul: Matematika
Ihned také k odběru: Ostrava

Nakladatelství: | » Maitrea |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2018 |
Počet stran: | 77 |
Rozměr: | 299,0x212,0x7,0 mm |
Úprava: | barevné ilustrace |
Vydání: | 1. vyd. v českém jazyce |
Název originálu: | Montessori konkret. Band 2. Mathematik |
Spolupracovali: | z německého originálu ... přeložila Lenka Čurdová |
Skupina třídění: | Předškolní a primární výchova a vzdělávání |
Hmotnost: | 0,379kg |
Jazyk: | česky |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Datum vydání: | 201810 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Maitrea, 2014 |
ISBN: | 978-80-7500-054-5 |
EAN: | 9788075000545 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Metodická příručka pro učitele, kteří chtějí dětem přiblížit základy matematiky celostním způsobem - hlavou, srdcem i rukama - podle principů Marie Montessori.
Druhý díl slovem i obrazem uvádí do matematického myšlení a představuje nejdůležitější Montessori materiály pro matematiku.
(příručka celostního vzdělávání dětí - nápady pro praxi. Druhý díl, Matematika)Tato příručka vznikla z praktických zkušeností a je součástí naší řady pro mateřské školy, předškolní zařízení a první stupeň základních škol. Představuje velkou pomoc pro učitele, kteří chtějí dětem přiblížit základy matematiky celostním způsobem – hlavou, srdcem i rukama – podle principů Marie Montessori. Všechny matematické materiály jsou nejdříve představeny na barevných fotografiích. Poté autoři krok za krokem vysvětlí pomocí fotografií důležitá cvičení, jež doporučila Maria Montessori. Cvičení tak lehce pochopí i ti, kteří se s pedagogikou Montessori setkávají poprvé. Velký výběr her vede děti k celostnímu objevování světa čísel do 10, 20, 100 a 1000 a umožní jim přiměřeně k jejich věku pochopit čtyři základní početní operace.
Druhý díl slovem i obrazem uvádí do matematického myšlení a představuje nejdůležitější Montessori materiály pro matematiku. Dítě se naučí chodit, mluvit, pracovat s předměty a počítat a psát prostřednictvím své vlastní tvořivosti, nikoli proto, že jej to dospělí naučí. Dospělý je na cestě vzděláním pouze průvodcem, rádcem a oporou. Aby dokázal dítěti pomoci s tím, co v danou chvíli chce dělat, musí se naučit vnímat signály jeho potřeb. Nehodnotí, neznámkuje, vede ruku a mysl. Filozofii přístupu k vzdělávání dětí, kterou známe pod pojmem Montessori pedagogika, vytvořila na začátku 20. století Maria Montessori, italská pedagožka, lékařka a vědkyně. Díky vědeckému přístupu dnes po sto letech výzkumu a ověřování víme, jaké jsou vývojové potřeby dětství. Víme, proč nejmenší děti tak rády opakují stejnou věc stále dokola, víme v jakém období a proč potřebují rovnat kostky od největší po nejmenší a víme také, že debata nad pravidly hry je pro školáky důležitější, než samotná hra. Nová řada příruček pro mateřské školy a předškolní zařízení vznikla v průběhu desítek let práce s dětmi. Jejím cílem je pomoci všem pedagogům předškolního vzdělávání zvýšit dětem pomocí nové kultury výchovy vědomí jejich vlastní hodnoty a připravit je na dnešní svět.
Dítě se naučí chodit, mluvit, pracovat s předměty a počítat a psát prostřednictvím své vlastní tvořivosti, nikoli proto, že jej to dospělí naučí. Dospělý je na cestě vzděláním pouze průvodcem, rádcem a oporou. Aby dokázal dítěti pomoci s tím, co v danou chvíli chce dělat, musí se naučit vnímat signály jeho potřeb. Nehodnotí, neznámkuje, vede ruku a mysl. Filozofii přístupu k vzdělávání dětí, kterou známe pod pojmem Montessori pedagogika, vytvořila na začátku 20. století Maria Montessori, italská pedagožka, lékařka a vědkyně. Díky vědeckému přístupu dnes po sto letech výzkumu a ověřování víme, jaké jsou vývojové potřeby dětství. Víme, proč nejmenší děti tak rády opakují stejnou věc stále dokola, víme v jakém období a proč potřebují rovnat kostky od největší po nejmenší a víme také, že debata nad pravidly hry je pro školáky důležitější, než samotná hra. Nová řada příruček pro mateřské školy a předškolní zařízení vznikla v průběhu desítek let práce s dětmi. Jejím cílem je pomoci všem pedagogům předškolního vzdělávání zvýšit dětem pomocí nové kultury výchovy vědomí jejich vlastní hodnoty a připravit je na dnešní svět. Druhý díl slovem i obrazem uvádí do matematického myšlení a představuje nejdůležitější Montessori materiály pro matematiku.
Naučná literatura > Rodina, děti > Předškolní výchova
Katalog předmětový > M > Metoda Montessori
Naučná literatura > Učebnice > Počítání
Katalog předmětový > L > Logické myšlení
Naučná literatura > Třídění dle formy > Příručky > Metodické příručky
Katalog vybraných autorů > K > Kaul – Claus-Dieter Kaul
Katalog vybraných autorů > W > Wagnerová – Christiane M. Wagnerová
Katalog nakladatelství > M > Maitrea
SLAVNÉ MELODIE
V LEHKÉ ÚPRAVĚ PRO KLAVÍR
»}
vybral a upravil Radim Linhart • vydalo G & W, Cheb
OBSAH 3. DÍLU
Amazing Grace ................................................................................... . . 4
Až rozkvetou lípy .....................................................................................6
Can’t Help Falling In Love .................................................................... 8
Cielito Lindo ............................................................................................10
Cikánka .................................................................................................. 12
Cizinec na pobřeží .................................................................................14
Dajána ......................................................................................................16
Děti z Pirea .............................................................................................. 20
Edelweiss .................................................................................................22
Hospůdko známá ...................................................................................24
Jožin z bažin ....................................................................7...................26
Love Story .................................................................................................28
Medvědi nevědí ........................................................................................30
Modrý sarafán ....................................................................................... 32
O sole mio .................................................................................................34
Padrino ......................................................................................................36
Pampelišky ...............................................................................................38
P á tá .............................................................................................................40
Písnička pro kočku ................................................................................42
Pomněnka .................................................................................................44
Rolničky ...................................................................................................46
Růžička ......................................................................................................48
Something Stupid ...................................................................................50
Split .......................................................................................................... 52
Stín k ated rál............................................................................................54
The Entertainer .....................................................................................56
Tichá noc ...................................................................................................58
Tři oříšky pro Popelku .........................................................................60
V Montgomery ....................................................................................... 62
Včera neděle byla ...................................................................................64