načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Mohou neurovědci číst naše myšlenky? -- Od detektoru lži po neuromarketing - Barbara J. Sahakian; Julia Gottwald

Mohou neurovědci číst naše myšlenky? -- Od detektoru lži po neuromarketing
-15%
sleva

Kniha: Mohou neurovědci číst naše myšlenky? -- Od detektoru lži po neuromarketing
Autor: ;

Kniha přináší srozumitelně tlumočený souhrn aktuálních poznatků v řadě oblastí, které z oblasti neurovědeckého výzkumu pronikly do společenské diskuse. To, že se indický soud ...
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  265 Kč 225
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9% 100%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 150
Rozměr: 204,0x135,0x11,0 mm
Úprava: 4 nečíslované strany barevných obrazových příloh: černobílé ilustrace
Vydání: Vydání první
Spolupracovali: z anglického originálu přeložil Vojtěch Pišl
Skupina třídění: Aplikovaná psychologie
Hmotnost: 0,188kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-262-1318-5
EAN: 9788026213185
Popis

Kniha přináší srozumitelně tlumočený souhrn aktuálních poznatků v řadě oblastí, které z oblasti neurovědeckého výzkumu pronikly do společenské diskuse.

To, že se indický soud zabýval posuzováním důkazu založeného na neurologické metodě detekování lži, proběhlo před pár lety snad všemi českými médii. Jak to dopadlo? Umíme lež odhalit? A co si s tím počít z hlediska práva? Právě to rozebírají dvě z kapitol – a s neméně zajímavými tématy přicházejí i ty ostatní. Máme v mozku zakódovaný rasismus? Morálku? A co neuromarketing – mohou nás marketingoví odborníci díky znalosti mozku ovládat? Je možné obsah mozku v podstatě přečíst? A zbývá nám vůbec něco víc než slepě následovat nervové procesy?

Většinu z odpovědí neznáme. Autoři tak „pouze“ staví podobné úvahy na pevnou půdu současného výzkumu a srozumitelně vysvětlují zásadní experimenty počátku tisíciletí a společenské otázky, které z nich vyplývají. (Činí tak věcně a kriticky – čtenáře neinfikují svými názory, ale vybavují informacemi pro vytvoření vlastních závěrů. Publikaci končí střízlivým shrnutím, jaký technologický přínos lze od neurověd očekávat v následujících letech. Díky tomu, že se autoři soustředí výhradně na současný stav poznání, je každá stránka plná nových informací i pro poučeného čtenáře, kterému zároveň vysvětluje i metodologická úskalí některých experimentů.)

Barbara J. Sahakian je profesorka klinické neuropsychologie na Univerzitě v Cambridge. Působí také jako prezidentka Mezinárodní neuroetické společnosti. Je mezinárodně proslulou odbornicí na poli kognitivní psychofarmakologie, neuroetiky, neuropsychologie, neuropsychiatrie a neurozobrazovacích metod. Julia Gottwald je její doktorandkou na téže univerzitě.

(od detektoru lži po neuromarketing)
Předmětná hesla
Neurovědy -- sociální aspekty
Mysl
Psychologie reklamy
neuromarketing
Etika
Morálka
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist