načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Mohlo by se Vám také líbit – Tom Vanderbilt

Mohlo by se Vám také líbit
-15%
sleva

Kniha: Mohlo by se Vám také líbit
Autor: Tom Vanderbilt

Autor zkoumá, čím jsou naše preference určovány (biologicky, společensky), jak se v čase mění, zda víme nejen to, co se nám líbí, ale také proč, a jak naše preference ovlivňují nás ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  199 Kč 169
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9% 73%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Omega
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 341
Rozměr: 21 cm
Spolupracovali: přeložila: Vendula Hlavová
Skupina třídění: Vyšší duševní procesy
Jazyk: česky
Vazba: vázaná
ISBN: 978-80-7390-450-0
EAN: 9788073904500
Popis / resumé

Autor zkoumá, čím jsou naše preference určovány (biologicky, společensky), jak se v čase mění, zda víme nejen to, co se nám líbí, ale také proč, a jak naše preference ovlivňují nás samotné. Autor si všímá preferencí v různých oblastech života (např. barvy, jídlo, hudba, umění, preference na internetu) i toho, jak je reklamní agentury a firmy využívají. Kniha na pomezí psychologie, sociologie, filozofie, neurovědy, marketingu a dalších oborů nám pomůže porozumět tomu, jak vnímáme a hodnotíme svět kolem sebe. Kniha amerického novináře se zabývá problematikou tvoření našeho vkusu, chutí a preferencí, jejich zpětného působení na nás a toho, jak marketing naše preference využívá.

Popis nakladatele

Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se rozhodujeme, co je pro nás dobré? Je to něco biologického? Jaká je role našich osobních zkušeností při utváření našeho vkusu? A jak firmy a reklamní agentury využívají tyto informace? Tato kniha komplexně zkoumá a odpovídá na všechny tyto otázky. Provede vás psychologií, marketingem a neurovědami, až dostanete odpovědi na všechny tyto složité a fascinující otázky. Od složitých rozhodování o výběru potravin, přes naše oblíbené písničky až po „lajky“ a hvězdičky... Sáhneme radši po osvědčeném autorovi nebo po prvotině začínajícího spisovatele? Tato kniha zkoumá, jak si tvoříme preference - a jak ony formují nás. I odborníci těžko hledají vysvětlení, jak určit, co je dobré nebo příjemné. Autor nás zavede na fascinující cestu plnou překvapení, která nám pomůže lépe pochopit, jak vnímáme a hodnotíme svět kolem nás. (vkus v době neomezeného výběru)

Předmětná hesla
Rozhodování
Kritéria výběruPsychologické aspekty
Vkus – psychologické aspekty
Spotřebitelské chování – psychologické aspekty
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Mohlo by se Vám také líbit" doporučujeme také:
Oheň Oheň
Ticho a vřava Ticho a vřava
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist