načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání – Miloslav Keřkovský; Ondřej Valsa

Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání
-7%
sleva

Kniha: Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání
Autor: Miloslav Keřkovský; Ondřej Valsa

Za téměř čtyři roky, které uplynuly od předchozího vydání, došlo k řadě změn. Především tlak na ceny výrobků a služeb, a tím na výrobní náklady, se stal v důsledku světových ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  440 Kč 409
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
13,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » C. H. Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 160
Rozměr: 24 cm
Úprava: xxi, 153 stran: ilustrace
Vydání: 3., dopl. vyd.
Jazyk: česky
Datum vydání: 02.08.2012
Nakladatelské údaje: V Praze, C.H. Beck, 2012
ISBN: 978-80-7179-319-9
EAN: 9788071793199
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Za téměř čtyři roky, které uplynuly od předchozího vydání, došlo k řadě změn. Především tlak na ceny výrobků a služeb, a tím na výrobní náklady, se stal v důsledku světových ekonomických problémů velmi významný. Firmy v tomto prostředí hledají veškeré možnosti, jak náklady na výrobu snížit, a to při zachování konkurenceschopnosti výrobků. Klasické Porterovo schéma polarizovaných nákladových a diferencovaných strategií již mnohdy neplatí. Zákazník stále častěji požaduje specifické výrobky a služby za nízkou cenu.

V konkurenčním prostředí obstojí zcela jistě jen ty podniky, které budou přicházet na trh s novými produkty, budou mít výraznou inovační schopnost a budou umět efektivně řídit své náklady. Dvojnásob pak platí toto tvrzení v současné složité ekonomické situaci.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miloslav Keřkovský; Ondřej Valsa - další tituly autora:
Strategický marketing.Teorie pro praxi Strategický marketing.Teorie pro praxi
Business strategie. Krok za krokem Business strategie. Krok za krokem
Strategické řízení firemních informací Strategické řízení firemních informací
Korporátní strategie. Krok za krokem Korporátní strategie. Krok za krokem
IS-IT strategie - krok za krokem IS-IT strategie
 
Ke knize "Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání" doporučujeme také:
Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci Integrované řízení výroby
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist