načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi – RNDr. Ludvík Čichovský CSc.; MBA; Mgr. Jiří Boháček; Ph. D.; PhDr. Jindřich Urban; PhD.

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi

Elektronická kniha: Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi
Autor: RNDr. Ludvík Čichovský; MBA; Mgr. Jiří Boháček; Ph. D.; PhDr. Jindřich Urban; PhD.

– Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  199
+
-
6,6
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2012
Počet stran: 196
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace (některé barevné)
Skupina třídění: Ekonomie
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, VŠEM, 2012
ISBN: 978-80-904-6453-7
Popis

Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:

Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu Případová studie inovací produktů f. Danone Psychologie a etika v inovačním procesu Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací

 

Znalosti si doplní především:

Manažeři firem Pracovníci prodejních a marketingových oddělení Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur Studenti marketingových a ekonomických směrů

 

Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
RNDr. Ludvík Čichovský CSc.; MBA; Mgr. Jiří Boháček; Ph. D.; PhDr. Jindřich Urban; PhD. - další tituly autora:
Buďte svou vlastní terapeutkou Buďte svou vlastní terapeutkou
Cukr a bič nefungují - O motivaci a zapojení zaměstnanců Cukr a bič nefungují
Štíhle vreteno Štíhle vreteno
Strategie územního plánování v technické infrastruktuře Strategie územního plánování v technické infrastruktuře
Nebraňte se úspěchu Nebraňte se úspěchu
 (audio-kniha)
Léčení čaker Léčení čaker
 (e-book)
Umelá inteligencia 1 Umelá inteligencia 1
 (e-book)
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace
Energetika Energetika
Pacient v práve Pacient v práve
 (audio-kniha)
Biologie víry – Jak uvolnit sílu vědomí, hmoty a zázraků Biologie víry – Jak uvolnit sílu vědomí, hmoty a zázraků
10 kroků ke zvládnutí psychické nepohody -- Sám sobě psychologem s kognitivně behaviorální terapií 10 kroků ke zvládnutí psychické nepohody
 (e-book)
10 kroků ke zvládnutí psychické nepohody 10 kroků ke zvládnutí psychické nepohody
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.