načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi – RNDr. Ludvík Čichovský CSc.; MBA; Mgr. Jiří Boháček; Ph. D.; PhDr. Jindřich Urban; PhD.

Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi

Elektronická kniha: Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi
Autor: RNDr. Ludvík Čichovský; MBA; Mgr. Jiří Boháček; Ph. D.; PhDr. Jindřich Urban; PhD.

– Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i ... (celý popis)
177
Produkt teď bohužel není dostupný.


»hlídat dostupnost
5,9
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2012
Počet stran: 196
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace (některé barevné)
Skupina třídění: Ekonomie
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, VŠEM, 2012
ISBN: 978-80-904-6453-7
Popis

Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:

  1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013
  2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot
  3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu
  4. Případová studie inovací produktů f. Danone
  5. Psychologie a etika v inovačním procesu
  6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací

 

Znalosti si doplní především:

  1. Manažeři firem
  2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
  3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení
  4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
  5. Studenti marketingových a ekonomických směrů

 

Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
RNDr. Ludvík Čichovský CSc.; MBA; Mgr. Jiří Boháček; Ph. D.; PhDr. Jindřich Urban; PhD. - další tituly autora:
Nebraňte se úspěchu Nebraňte se úspěchu
 (audio-kniha)
Léčení čaker Léčení čaker
Krištáľové deti Krištáľové deti
 (e-book)
Umelá inteligencia 1 Umelá inteligencia 1
Učebnice SOLIDWORKS Učebnice SOLIDWORKS
 (e-book)
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace
Pacient v práve Pacient v práve
 (audio-kniha)
Biologie víry – Jak uvolnit sílu vědomí, hmoty a zázraků Biologie víry – Jak uvolnit sílu vědomí, hmoty a zázraků
10 kroků ke zvládnutí psychické nepohody -- Sám sobě psychologem s kognitivně behaviorální terapií 10 kroků ke zvládnutí psychické nepohody
 (e-book)
10 kroků ke zvládnutí psychické nepohody 10 kroků ke zvládnutí psychické nepohody
Učebnice Solidworks - nové vydání Učebnice Solidworks
 (audio-kniha)
Manuál úspěšného hubnutí Manuál úspěšného hubnutí
 (e-book)
Anatomické poznámky pro nelékařská povolání Anatomické poznámky pro nelékařská povolání
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.