
×

Elektronická kniha:
Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi
Autor:
RNDr. Ludvík Čichovský; MBA; Mgr. Jiří Boháček; Ph. D.; PhDr. Jindřich Urban; PhD.
– Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i
... (celý popis)
Produkt teď bohužel není dostupný.
»hlídat dostupnost
5,9
bodíků za nákupSpecifikace
Nakladatelství: | » RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA |
Dostupné formáty ke stažení: | EPUB, MOBI |
Upozornění: | většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování |
Médium: | e-book |
Rok vydání: | 2012 |
Počet stran: | 196 |
Rozměr: | 21 cm |
Úprava: | ilustrace (některé barevné) |
Skupina třídění: | Ekonomie |
Jazyk: | česky |
ADOBE DRM: | bez |
Nakladatelské údaje: | Praha, VŠEM, 2012 |
ISBN: | 978-80-904-6453-7 |
Popis
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:
- Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013
- Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot
- Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu
- Případová studie inovací produktů f. Danone
- Psychologie a etika v inovačním procesu
- Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací
Znalosti si doplní především:
- Manažeři firem
- Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
- Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení
- Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
- Studenti marketingových a ekonomických směrů
Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.
Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Management inovací
Elektronické knihy > Naučná a odborná literatura > Ekonomie, obchod, finance
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Inovace
Katalog předmětový > I > Inovační podnikání
Naučná literatura > Třídění dle formy > Monografie > Kolektivní monografie
Katalog vybraných autorů > D > D. – Ph. D.
Katalog vybraných autorů > Č > Čichovský – RNDr. Ludvík Čichovský
Katalog vybraných autorů > P > PhD.
Katalog nakladatelství > R > RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA
RNDr. Ludvík Čichovský CSc.; MBA; Mgr. Jiří Boháček; Ph. D.; PhDr. Jindřich Urban; PhD. - další tituly autora:
(e-book)

Čichovský, RNDr. Ludvík CSc.; MBA; kolektiv
Cena: 355 Kč
(audio-kniha)

Lipton, Bruce H.; D., Ph.
Cena: 311 Kč
(e-book)

MBA, PhDr. Martina Muknšnáblová; PhD.
Cena: 240 Kč