

Elektronická kniha:
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Autor:
Roman Kozel; Lenka Mynářová; Hana Svobodová
Nakladatelství: | » Grada |
Dostupné formáty ke stažení: | EPUB, MOBI, PDF |
Zabezpečení proti tisku a kopírování: | ano |
Médium: | e-book |
Rok vydání: | 2011 |
Počet stran: | 304 |
Rozměr: | 25 cm |
Úprava: | ilustrace, portréty |
Vydání: | 1. vyd. |
Jazyk: | česky |
ADOBE DRM: | bez |
Nakladatelské údaje: | Praha, Grada, 2011 |
ISBN: | 978-80-247-3527-6 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Monografie seznamuje s přípravou, realizací, metodami i aplikací marketingového výzkumu.
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".
Katalog předmětový > M > Marketingový výzkum
Elektronické knihy > Naučná a odborná literatura
Naučná literatura > Třídění dle formy > Monografie > Kolektivní monografie
Katalog vybraných autorů > S > Svobodová – Hana Svobodová
Katalog nakladatelství > G > Grada

Heřmanová, Jana; Vácha, Marek; Svobodová, Hana; Zvoníčková, Marie; Slovák, Jan
Cena: 76 Kč

Heřmanová, Jana; Vácha, Marek; Zvoníčková, Marie; Slovák, Jan; Svobodová, Hana
Cena: 220 Kč