načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová; Hana Jahodová

Moderní marketingová komunikace
-15%
sleva

Kniha: Moderní marketingová komunikace
Autor: ;

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  419 Kč 356
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 82.1%hodnoceni - 82.1%hodnoceni - 82.1%hodnoceni - 82.1%hodnoceni - 82.1% 98%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 27.8.2010
Počet stran: 320
Rozměr: 167×240
Úprava: 303 stran, 16 stran obr. příl. : ilustrace (některé barev.), mapy
Vydání: 1. vyd.
Vazba: Pevná šitá vazba
ISBN: 978-80-247-3622-8
EAN: 9788024736228
Popis / resumé

Přehled základních poznatků z problematiky moderní marketingové komunikace.

Popis nakladatele

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jana Přikrylová; Hana Jahodová - další tituly autora:
Zákazníci kupující knihu "Moderní marketingová komunikace" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist