načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Moderní marketing -- 4. evropské vydání - Veronica Wong; Philip Kotler; John Saunders; Gary Armstrong

Moderní marketing -- 4. evropské vydání
-15%
sleva

Kniha: Moderní marketing
Autor: ; ; ;
Podtitul: 4. evropské vydání

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  1 499 Kč 1 274
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
42,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 0Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2% 100%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2007
Počet stran: 1048
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Název originálu: Principles of marketing
Spolupracovali: přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 11.10.2007
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2007
ISBN: 978-80-247-1545-2
EAN: 9788024715452
Popis / resumé

Kniha shrnuje základní informace o jednotlivých koncepcích a postupech současného marketingu. Přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení: od marketingového výzkumu přes současné možnosti oboru, strategický marketing, etiku marketingu až po marketingový mix.

Popis nakladatele

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů. (4. evropské vydání)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Veronica Wong; Philip Kotler; John Saunders; Gary Armstrong - další tituly autora:
Marketing -- 6. vydání Marketing
Marketing v pohybu -- Nový přístup k zisku, růstu a obnově Marketing v pohybu
Chaotika Chaotika
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
 
Ke knize "Moderní marketing -- 4. evropské vydání" doporučujeme také:
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Podnikatelský plán a strategie Podnikatelský plán a strategie
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Marketing služeb - efektivně a moderně
 (Kniha + CD)
Marketingová komunikace Marketingová komunikace
Internetový marketing -- Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk Internetový marketing
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist