načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Moderní management ve veřejné správě - Jana Krbová

Moderní management ve veřejné správě
-7%
sleva

Kniha: Moderní management ve veřejné správě
Autor:

Publikace přináší stručný přehled nejmodernějších přístupů managementu, který koresponduje s tématy, jako je znalostní a kreativní ekonomika, a vyúsťuje do konceptů participace ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  240 Kč 223
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Wolters Kluwer ČR
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 23.02.2018
Počet stran: 144
Rozměr: 21 cm
Úprava: 143 stran : ilustrace
Vydání: Vydání první
Jazyk: česky
ISBN: 978-80-7552-744-8
EAN: 9788075527448
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace přináší stručný přehled nejmodernějších přístupů managementu, který koresponduje s tématy, jako je znalostní a kreativní ekonomika, a vyúsťuje do konceptů participace veřejnosti a společenské odpovědnosti veřejné správy. Nabízí výběr nejdůležitějších teoretických poznatků znalostního managementu, kreativního managementu, managementu veřejného prostranství, managementu podpůrných procesů a marketingu.
Srozumitelnou formou seznamuje zájemce nejen z řad odborné, ale i široké veřejnosti s jejich teoretickými a metodickými základy aplikovanými na podmínky veřejné správy. Zabývá se i tím, jak jsou tyto přístupy v praxi měst, obcí a regionů interpretovány a jaké existují praktické zkušenosti. (nové, inovativní a kreativní přístupy v managementu veřejné správy: výzvy a možnosti)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jana Krbová - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

5

OBSAH

O autorce .................................................................................................................9

Předmluva ...............................................................................................................10

Úvod a metodika ..................................................................................................... 11

1 Východiska k uplatnění managementu ve veřejné správě ..................................15

1.1 Change Management (management změn) v řízení reformních změn

ve veřejné správě .....................................................................................17

1.1.1 Risk Management (RM): rizika při řízení změn

ve veřejné správě ...........................................................................18

2 Colaboraborative Public Management: participace a stakeholders

v řízení měst, obcí a regionů ..............................................................................21

2.1 Participativní rozhodování ve veřejné správě ..........................................22

2.2 Komunikace veřejné správy s veřejností jako základ úspěšné

participace a spolupráce ...........................................................................22

2.3 Role stakeholders ve znalostních a kreativních regionech .......................23

2.4 Reflexe participace: příklady dobré praxe ve veřejné správě ...................26

2.4.1 Regionální inovační systémy: kooperující sítě (networking) .......26

2.4.2 Metoda Leader: podpora místního partnerství ..............................30

2.4.3 Future City Game (FCG) ..............................................................31

2.4.4 Business Improvement District .....................................................32

2.4.5 IT aplikace pro podporu spolupráce veřejnosti

s veřejnou správou ........................................................................33

3 Knowledge Management (znalostní management)

v řízení měst, obcí a regionů .............................................................................34

3.1 Od tradičního regionu k znalostnímu regionu/městu ...............................39

3.2 Reflexe znalostního managementu: příklady dobré praxe ve veřejné

správě .......................................................................................................42

3.2.1 Smart Cities: chytrá řešení pro parkování ve městech ..................44

3.2.2 Smart Cities: elektronické plomby k zabezpečení předmětů ........45

3.2.3 Smart Cities: inteligentní osvětlení ulic a veřejných

prostranství – cesta k optimalizaci ................................................45


6

OBSAH

3.2.4 Smart Cities: další příklady dobré praxe využívání chytrých

technologií .....................................................................................46

4 Creative Management (kreativní management) v řízení měst, obcí a regionů .....47

4.1 Kreativní potenciál měst, obcí a regionů ..................................................48

4.1.1 Identifikace a hodnocení kreativního rozvojového potenciálu .....50 4.2 Reflexe kreativní ekonomiky: příklady dobré praxe řízení měst, obcí

a regionů ...................................................................................................51

4.2.1 Kreativita v rozvoji měst, obcí a regionů ......................................52

5 Public Space Management (management veřejného prostranství)

v řízení měst, obcí a regionů ..............................................................................54

5.1 Kreativní potenciál veřejného prostranství...............................................56

5.1.1 Vztah měst a obcí k umění ve veřejném prostranství

(streetart, busking apod.) ...............................................................56

5.2 Reflexe Public Space managementu: příklady dobré praxe

v řízení měst, obcí a regionů ....................................................................57

5.2.1 Kreativní využití veřejného prostranství jako podpora

aktivizace občanské participace ....................................................57

5.2.2 Animace veřejného prostranství s využitím streetartu ..................58

5.2.3 Umělecké dílo v kontextu veřejného prostranství.........................62

5.2.4 Busking (pouliční umění) na veřejných prostranstvích ...............65

5.2.5 Mobilní galerie a výstavy (instalace) ............................................67

6 Facility management (management podpůrných procesů) .................................68

6.1 Procesní management jako nástroj k vymezení podpůrných procesů

pro Facility management ..........................................................................72

6.2 Facility management při správě měst, obcí a regionů ..............................74

6.2.1 Omezující podmínky pro zavedení procesního řízení

ve veřejné správě v ČR .................................................................77

6.3 Jak efektivně řídit podpůrné procesy: úkol Facility managementu

ve veřejné správě ......................................................................................81

6.4 Reflexe Facility managementu: příklady dobré praxe

ve veřejné správě ......................................................................................82

6.4.1 Facility management při evidenci a správě majetku

měst a obcí ....................................................................................83

6.4.2 Facility management a pasportizace majetku ...............................85

6.4.3 Facility management při řízení energetických úspor ....................85

6.4.4 Facility management při nákupu služeb a zboží ...........................86

OBSAH

6.4.5 Facility management při digitalizované správě města ..................86

7 Corporate Social Responsibility (společenská odpovědnost)

ve veřejné správě ..............................................................................................88

7.1 Manažerská etika ......................................................................................90

7.2 Role veřejné správy v oblasti CSR ...........................................................92

7.2.1 Měření společenské odpovědnosti ve veřejné správě ...................94

7.3 Reflexe společenské odpovědnosti: příklady dobré praxe

ve veřejné správě ......................................................................................95

7.3.1 Responsibility Cities (zodpovědná města) ....................................96

7.3.2 Eco Cities (ekologická města) ......................................................97

8 Marketing měst, obcí a regionů: nové přístupy ..................................................98

8.1 Identita, značka a image města/místa .....................................................101

8.2 Aplikace marketingu ve veřejné správě: specifika .................................107

8.2.1 Marketingová strategie města, obce, území, regionu ..................108

8.2.2 Cílová skupina marketingu měst/míst ......................................... 110

8.2.3 Marketingový mix měst/míst ...................................................... 110

8.3 Reflexe marketingu: příklady dobré praxe ve veřejné správě ................ 118

8.3.1 Identita a image měst, obcí a regionů prostřednictvím

kreativní ekonomiky ................................................................... 118

Závěrem ............................................................................................................... 119

Seznam bibliografických citací .............................................................................121

Seznam obrázků, tabulek a grafů ..........................................................................140

Rejstřík .................................................................................................................142




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist