načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Moderní hotelový management -- 2., aktualizované a rozšířené vydání – Felix Křížek; Josef Neufus

Moderní hotelový management -- 2., aktualizované a rozšířené vydání
-15%
sleva

Kniha: Moderní hotelový management
Autor: Felix Křížek; Josef Neufus
Podtitul: 2., aktualizované a rozšířené vydání

Kapitoly se věnují činnostem jednotlivých úseků (ubytovací, stravovací, obchodní a marketingové oddělení, technický úsek a údržba, personální a ekonomický úsek) s ohledem na nové trendy v oblasti ekologie, řízení kvality v cestovním ruchu ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  269 Kč 229
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9% 100%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 224
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace, faksim., formuláře
Vydání: 2., aktualiz. a rozš. vyd.
Skupina třídění: Hotelnictví. Stravování
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 30.1.2014
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2014
ISBN: 978-80-247-4835-1
EAN: 9788024748351
Popis / resumé

Kapitoly se věnují činnostem jednotlivých úseků (ubytovací, stravovací, obchodní a marketingové oddělení, technický úsek a údržba, personální a ekonomický úsek) s ohledem na nové trendy v oblasti ekologie, řízení kvality v cestovním ruchu nebo informační technologie v hotelnictví. Doplněno praktickými příklady a případovými studiemi. Určeno studentům vysokých škol i odborné veřejnosti. Učebnice se zabývá problematikou řízení hotelového provozu.

Popis nakladatele

Aktualizované vydání knihy se zaměřuje, stejně jako první vydání, na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení. Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha je svou praktičností a množstvím konkrétních údajů a příkladů vhodná i pro majitele či manažery menších ubytovacích zařízení hotelového typu. Druhé vydání knihy se podrobněji věnuje hotelovému marketingu a obchodu, využití nových technologií (např. v rezervačním oddělení) a řízení ekonomického a technického úseku hotelu. Nově obsahuje fotografie dobrých a špatných příkladů z praxe. Uznávaní a zkušení autoři komplexně představují nástroje řízení v jednotlivých činnostech a nástroje řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. Součástí publikace jsou též příklady z jednotlivých středisek hotelového provozu. (nové trendy a metody v řízení hotelů, aktualizované informace o hotelovém provozu a jeho organizaci, optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku, praktické příklady a fotografická příloha)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Felix Křížek; Josef Neufus - další tituly autora:
Moderní hotelový management Moderní hotelový management
 (e-book)
Moderní hotelový management -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Moderní hotelový management
 
Ke knize "Moderní hotelový management -- 2., aktualizované a rozšířené vydání" doporučujeme také:
Moderní řízení hotelového provozu -- 5., zcela přepracované vydání Moderní řízení hotelového provozu
Služby v cestovním ruchu (1. vydání) Služby v cestovním ruchu (1. vydání)
Marketing hotelových služeb 2 vyd. Marketing hotelových služeb 2 vyd.
Mezinárodní turismus Mezinárodní turismus
Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD -- Pro střední a vyšší hotelové školy Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.