načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Modelování kurikula – Lenka Hajerová Műllerová; Jan Slavik

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Modelování kurikula
-1%
sleva

Kniha: Modelování kurikula
Autor: Lenka Hajerová Műllerová; Jan Slavik

Modelování kurikula, o němž pojednává tato kniha, je systémový nástroj pro udržování nebo zvyšování kvality kurikula. Z toho důvodu má modelování kurikula bezprostřední důsledky pro kvalitu vzdělávacího systému na jeho různých úrovních. Je ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  398 Kč 394
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
13,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Západočeská univerzita
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2020
Počet stran: 193
Rozměr: 230x160
Jazyk: česky
Vazba: pevná
EAN: 9788026109037
Popis

Modelování kurikula, o němž pojednává tato kniha, je systémový nástroj pro udržování nebo zvyšování kvality kurikula. Z toho důvodu má modelování kurikula bezprostřední důsledky pro kvalitu vzdělávacího systému na jeho různých úrovních. Je tedy zapotřebí rozumět modelování kurikula do takové míry, která umožní získávat z praxe věrohodné informace o realizaci kurikula, promýšlet, diskutovat a zdůvodňovat rozhodnutí o zásazích do kurikula a pomáhat učitelům ve školách úspěšně se s kurikulem vyrovnávat. Z hlediska profesní připravenosti učitelů jsou nesnáze týkající se realizace kurikula vztahovány zejména k tomu, že učitelé v praxi nedokážou dost účinně řešit rozpor mezi nároky na zvládnutí učiva a požadavky na kognitivní aktivizaci žáků ve spojení s motivací žáků k učení.

Kniha je zařazena v kategoriích
Lenka Hajerová Műllerová; Jan Slavik - další tituly autora:
Tvorba jako způsob poznávání Tvorba jako způsob poznávání
Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání -- Pedagogický výzkum v teorii a praxi Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání
Pedagogická psychologie pro učitele -- Psychologie ve výchově a vzdělávání Pedagogická psychologie pro učitele
 (e-book)
Tvorba jako způsob poznávání Tvorba jako způsob poznávání
Dívej se, tvoř a povídej! Dívej se, tvoř a povídej!
Reflexe a hodnocení kvality výuky I. Reflexe a hodnocení kvality výuky I.
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.