načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Moc krásy – Marek Loužek; Dana Hamplová

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Moc krásy
-7%
sleva

Kniha: Moc krásy
Autor: Marek Loužek; Dana Hamplová

Může být atraktivita chápána jako investiční strategie? Zvyšuje krása šance na vzestupnou sociální mobilitu a má větší vliv na úspěch než klíčové kompetence? Autoři publikace odpovídají na řadu otázek, jimž se zatím naše sociologie a ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  320 Kč 298
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4% 97%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 276
Rozměr: 148x210
Úprava: ilustrace (některé barevné), portréty
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Jazyk: česky
Datum vydání: 31.07.2017
ISBN: 978-80-2463-691-7
EAN: 9788024636917
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Může být atraktivita chápána jako investiční strategie? Zvyšuje krása šance na vzestupnou sociální mobilitu a má větší vliv na úspěch než klíčové kompetence? Autoři publikace odpovídají na řadu otázek, jimž se zatím naše sociologie a ekonomie vyhýbaly, ačkoli světová ekonomie i sociologie roli krásy a atraktivity v úspěchu, práci i životě věnují čím dál větší pozornost. Publikace vychází z rozsáhlého výzkumu a věnuje se souvislostem mezi atraktivitou, vzděláním, profilem osobnosti, sebevědomím, povoláním a příjmy. Studie zkoumají roli krásy a fyzické atraktivity při dosažení životního úspěchu.

Popis nakladatele

Může být atraktivita chápána jako investiční strategie? Zvyšuje krása šance na vzestupnou sociální mobilitu a má větší vliv na úspěch než klíčové kompetence? Autoři publikace odpovídají na řadu otázek, jimž se zatím naše sociologie a ekonomie vyhýbaly, ačkoli světová ekonomie i sociologie roli krásy a atraktivity v úspěchu, práci i životě věnují čím dál větší pozornost. Publikace vychází z rozsáhlého výzkumu a věnuje se souvislostem mezi atraktivitou, vzděláním, profilem osobnosti, sebevědomím, povoláním a příjmy. (pomáhá krása a atraktivita k životnímu úspěchu?)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Marek Loužek; Dana Hamplová - další tituly autora:
České ženy: vzdělání, partnerství, reprodukce a rodina České ženy: vzdělání, partnerství, reprodukce a rodina
Rodina a zdraví - jejich vzájemné souvislosti Rodina a zdraví
 (e-book)
Jan Kalvín: pět set let od narození -- Sborník textů Jan Kalvín: pět set let od narození
 (e-book)
Jean Jacques Rousseau: 230 let od úmrtí -- Sborník textů Jean Jacques Rousseau: 230 let od úmrtí
 (e-book)
Auguste Comte: 150 let od smrti -- Sborník textů Auguste Comte: 150 let od smrti
 (e-book)
Padesát let od smrti José Ortegy y Gasseta Padesát let od smrti José Ortegy y Gasseta
Na vzdělání záleží - Jak vzdělanostní rozdíly ovlivňují osudy lidí v české společnosti Na vzdělání záleží
 (e-book)
Náboženství v české společnosti na prahu 3. tísiciletí Náboženství v české společnosti na prahu 3. tísiciletí
 (e-book)
Moc krásy Moc krásy
 (e-book)
Evropská integrace z pohledu teorie veřejné volby Evropská integrace z pohledu teorie veřejné volby
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

Předmluva (Catherine Hakimová) 9

Úvodem: Proč se zabývat krásou (Michael L Smith) 15

1. Krása - mýtus, nebo realita?

Co říká evoluční biologie o našem vnímání krásy a o rozdílech mezi kulturami

(Dana Hamplová, Petr Hampl, Simona Weidnerová) 21

2. Co o dění v našich hlavách a ložnicích odhaluje ekonomie?

Ekonomický pohled na krásu a sexualitu (Marek Loužek, Petr Matějů) за

3. Osudová přitažlivost, kalkul nebo obojí?

Krása a atraktivita v ekonomii manželství (Marek Loužek) 56

4. Opravdu krásné ženy získávají úspěšnější muže?

Krása, manželství a sňatkový trh (Dana Hamplová) 70

5. Vyplatí se do krásy a atraktivity investovat?

Návratnost různých typů investic do krásy (Simona Weidnerová, Petr Matějů) 86

6. Jsou krásní lidé inteligentní a chytřejší lidé krásnější?

Mýty a poznatky o souvislostech mezi krásou a inteligencí

(Dana Hamplová, Simona Weidnerová, Petr Matějů) 111

7. Chudí a sexy nebo bohatí a oškliví?

Krása, přitažlivost a životní spokojenost (Michael L. Smith, Dana Hamplová) 128

8. Pomáhá krása překonávat sociální bariéry?

Role atraktivity ve vzdelanostní mobilitě (Petr Matějů, Petra Anýžová) 141

9. Jsou atraktivnější lidé ekonomicky úspěšnější?

Krása jako kapitál na trhu práce (Petra Anýžová, Petr Matějů) I60

10. Mají atraktivnější lidé více společenských kontaktů?

Sociální kapitál plynoucí z krásy (Petra Anýžová, Petr Matějů) 181

11. Obejdou se krásné a inteligentní ženy bez kvót?

Role krásy, atraktivity a kompetencí v podpoře politického feminismu

(Petr Hampl, Petr Matějů) 199

Závěrem: Co výzkum ukázal a jaké nové otázky otevírá (Petr Matějů) 214

Příloha 1: Stručně o provedeném výzkumu a hlavních proměnných (Petr Matějů) 218

Příloha 2: Dotazník „Předpoklady úspěchu v práci a v životě - navazující výzkum" 223

Literatura 2 4 8

Summary 262




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.