
×

Elektronická kniha:
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Autor:
Radim Bačuvčík
– Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium:
e-kniha
2,3
bodíků za nákupSpecifikace
Nakladatelství: | » Verbum |
Dostupné formáty ke stažení: | |
Upozornění: | většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování |
Médium: | e-book |
Rok vydání: | 2014 |
Počet stran: | 160 |
Rozměr: | 21 cm |
Úprava: | ilustrace, portréty |
Vydání: | 1. vyd. |
Skupina třídění: | Reklama. Public relations. Média |
Jazyk: | česky |
ADOBE DRM: | bez |
Nakladatelské údaje: | Zlín, VeRBuM, 2014 |
ISBN: | 978-80-875-0050-7 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Popis
Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Další popis
Další díl monografické řady "Protipóly marketingové komunikace", který mapuje různé protiklady ve světě propagace. Tentokrát na téma "mládí a zralost".
Předmětná hesla
Marketingová komunikace
Reklama a propagace
Cílený marketing
Spotřebitelské chování
věk
Generační rozdíly
Reklama a propagace
Cílený marketing
Spotřebitelské chování
věk
Generační rozdíly
Zařazeno v kategoriích
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Reklama a propagace
Elektronické knihy > Naučná a odborná literatura > Ekonomie, obchod, finance
Katalog předmětový > C > Cílený marketing
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Spotřebitelské chování
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Marketingová komunikace
Katalog předmětový > G > Generační rozdíly
Naučná literatura > Třídění dle formy > Monografie > Kolektivní monografie
Katalog vybraných autorů > B > Bačuvčík – Radim Bačuvčík
Katalog nakladatelství > V > Verbum
Radim Bačuvčík - další tituly autora: