
-7%
sleva
sleva
Kniha:
Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing
Autor:
František Janatka
Publikace, která je koncipována jako studijní pomůcka pro posluchače předmětů ""Mezinárodní marketing"" a ""Mezinárodní obchod"", se věnuje v rámci problematiky marketingu mezinárodního obchodu mimo jiné novým aspektům, které v posledních
... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní

Specifikace
Výrobce: | » NEWTON Books |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2009 |
Počet stran: | 96 |
Rozměr: | 210x195 |
Jazyk: | česky |
Datum vydání: | 30.03.2009 |
EAN: | 979487203 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Popis
Publikace, která je koncipována jako studijní pomůcka pro posluchače předmětů ""Mezinárodní marketing"" a ""Mezinárodní obchod"", se věnuje v rámci problematiky marketingu mezinárodního obchodu mimo jiné novým aspektům, které v posledních letech problematiku ovlivňují, a řadě novinek potřebných pro teoretickou přípravu a praxi jak mezinárodního, tak vnitrounijního a vnitřního obchodu ČR.
Zařazeno v kategoriích
Katalog vybraných autorů > J > Janatka – František Janatka
Katalog nakladatelství > N > NEWTON Books
František Janatka - další tituly autora: