načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing – František Janatka

Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing
-7%
sleva

Kniha: Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing
Autor: František Janatka

Publikace, která je koncipována jako studijní pomůcka pro posluchače předmětů ""Mezinárodní marketing"" a ""Mezinárodní obchod"", se věnuje v rámci problematiky marketingu mezinárodního obchodu mimo jiné novým aspektům, které v posledních ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  149 Kč 139
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Výrobce: » NEWTON Books
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 96
Rozměr: 210x195
Jazyk: česky
Datum vydání: 30.03.2009
EAN: 979487203
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace, která je koncipována jako studijní pomůcka pro posluchače předmětů ""Mezinárodní marketing"" a ""Mezinárodní obchod"", se věnuje v rámci problematiky marketingu mezinárodního obchodu mimo jiné novým aspektům, které v posledních letech problematiku ovlivňují, a řadě novinek potřebných pro teoretickou přípravu a praxi jak mezinárodního, tak vnitrounijního a vnitřního obchodu ČR.

Zařazeno v kategoriích
František Janatka - další tituly autora:
Podnikání v globalizovaném světě Podnikání v globalizovaném světě
 (e-book)
Podnikání v globalizovaném světě Podnikání v globalizovaném světě
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.