načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt; Claudia Fantapié Altobelli; Matthias Sander

Mezinárodní marketingový management
-15%
sleva

Kniha: Mezinárodní marketingový management
Autor: ; ;

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  250 Kč 213
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » BIZBOOKS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2010-01-01
Počet stran: 368
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: viii, 360 stran : ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Internationales Marketing-Management
Spolupracovali: překlad Ludmila Fatěnová
Vazba: brožovaná lepená
ISBN: 9788025116418
EAN: 9788025116418
Popis / resumé

Příručka shrnuje základní informace o jednotlivých oborech mezinárodního marketingového managementu v éře globalizace.

Popis nakladatele

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: - marketingové manažery - studenty - řídící pracovníky obecně ([globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje])

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist