načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal

Mezinárodní marketing a informační technologie
-11%
sleva

Kniha: Mezinárodní marketing a informační technologie
Autor: ; ;

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  315 Kč 280
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Wolters Kluwer
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 201110
Počet stran: 195
Rozměr: 208,0x146,0x10,0 mm
Úprava: ilustrace , portréty
Vydání: Vyd. 1.
Hmotnost: 0,252kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7357-690-5
EAN: 9788073576905
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů hradů Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol. (vybrané kapitoly)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Předmluva

I Politický systém a antimonopolní úřady

II Klasické pojetí marketingu

III Značka

IV Případové studie

V Internetový marketing

VI Microsoft, Apple, Google a IBM v nové ekonomice marketingové

strategie společností

VII Marketing v Číně

IX Povaha veřejného mínění a jeho zkoumání

X Kampaň TOP 09 v roce 2009 a 2010 se zaměřením na „nová" média .

Závěr

Abstract

Použitá literatura

Použité internetové zdroje

O autorech

Rejstřík




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist