načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal

  > > > > Mezinárodní marketing a informační technologie  
Mezinárodní marketing a informační technologie

Kniha: Mezinárodní marketing a informační technologie
Autor: ; ;

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů ...
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
pravděpodobně doručíme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  280
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Doporučená cena:  315 Kč
11%
naše sleva
9,3
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Wolters Kluwer
Rok vydání: 201110
Počet stran: 195
Rozměr: 208,0x146,0x10,0 mm
Úprava: ilustrace , portréty
Vydání: Vyd. 1.
Hmotnost: 0,252kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7357-690-5
EAN: 9788073576905
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů hradů Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal - další tituly autora:
Právo v informačních technologiích Právo v informačních technologiích
Štědroň, Bohumír; Ludvík, Miroslav
Cena: 195 Kč
Teorie bezpečnosti počítačových sítí Teorie bezpečnosti počítačových sítí
Ludvík, Miroslav; Štědroň, Bohumír
Cena: 195 Kč
Marketing a nová ekonomika Marketing a nová ekonomika
Štědroň, Bohumír; Budiš, Petr; Štědroň, Bohumír jr.
Cena: 441 Kč
Politika a politický marketing Politika a politický marketing
Štědroň, Bohumír; kolektív
Cena: 590 Kč
Svět 2050 Svět 2050
Štědroň, Bohumír; kolektív, autorov
Cena: 46 Kč
Budoucnost již začala Budoucnost již začala
Bělohlávek, Alexander J.; Štědroň, Bohumír
Cena: 27 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Předmluva
I Politický systém a antimonopolní úřady
II Klasické pojetí marketingu
III Značka
IV Případové studie
V Internetový marketing
VI Microsoft, Apple, Google a IBM v nové ekonomice marketingové
strategie společností
VII Marketing v Číně
IX Povaha veřejného mínění a jeho zkoumání
X Kampaň TOP 09 v roce 2009 a 2010 se zaměřením na „nová" média .
Závěr
Abstract
Použitá literatura
Použité internetové zdroje
O autorech
Rejstřík






       

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist