načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání – Hana Machková

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání
-15%
sleva

Kniha: Mezinárodní marketing
Autor: Hana Machková
Podtitul: Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  299 Kč 254
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9% 87%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 200
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 4. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 13.1.2015
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2015
ISBN: 978-80-247-5366-9
EAN: 9788024753669
Popis / resumé

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a o změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce.

Popis nakladatele

Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. ([strategické trendy a příklady z praxe])

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Hana Machková - další tituly autora:
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání Mezinárodní obchodní operace
 (e-book)
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
 (e-book)
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání Mezinárodní obchodní operace
International Marketing International Marketing
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.