načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Mezigenerační učení. Teorie, výzkum, praxe – Karla Brücknerová; Lenka Kamanová; Petr Novotný; Kateřina Pevná; Milada Rabušicová; Zuzana Vařejková

Mezigenerační učení. Teorie, výzkum, praxe
-16%
sleva

Kniha: Mezigenerační učení. Teorie, výzkum, praxe
Autor: Karla Brücknerová; Lenka Kamanová; Petr Novotný; Kateřina Pevná; Milada Rabušicová; Zuzana Vařejková

Mezigeneračnost je jedním z nejpřirozenějších aspektů učení, jež nás provází po celý život. Jsme zvyklí, že mezi učícím se a tím, kdo učí, je často výraznější věkový ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  290 Kč 244
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Masarykova univerzita Brno
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 294
Rozměr: 22 cm
Úprava: ilustrace, 1 formulář
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Téma: mezigenerační učení
Datum vydání: 10.05.2017
ISBN: 9788021084605
EAN: 9788021084605
Popis / resumé

Mezigeneračnost je jedním z nejpřirozenějších aspektů učení, jež nás provází po celý život. Jsme zvyklí, že mezi učícím se a tím, kdo učí, je často výraznější věkový rozdíl. Obecně se předpokládá, že právě tento rozdíl zajistí dostatek informací, podnětů a zkušeností, jež mohou učícího se obohatit. Ukazujeme, že učební situace, v nichž se setkávají lidé z odlišných generací, jsou specifické v řadě ohledů: z hlediska obsahů učení, aktivity jednotlivých aktérů při poskytování a přijímání učebních podnětů, různorodostí učebních situací a příležitostí k nim.

Popis nakladatele

Mezigeneračnost je jedním z nejpřirozenějších aspektů učení, jež nás provází po celý život. Jsme zvyklí, že mezi učícím se a tím, kdo učí, je často výraznější věkový rozdíl. Obecně se předpokládá, že právě tento rozdíl zajistí dostatek informací, podnětů a zkušeností, jež mohou učícího se obohatit. V této knize se snažíme tuto "samozřejmost" mezigeneračního učení zproblematizovat. Ukazujeme, že učební situace, v nichž se setkávají lidé z odlišných generací, jsou specifické v řadě ohledů: z hlediska obsahů učení, aktivity jednotlivých aktérů při poskytování a přijímání učebních podnětů, různorodostí učebních situací a příležitostí k nim. Aktéři mezigeneračního učení musí čelit různým výzvám, ale zároveň si mohou odnášet specifické benefity. Tuto specifičnost rozkrýváme v rovině teoretické, ale zejména empiricky výzkumem mezigeneračního učení v různých sociálních prostředích: ve škole, na pracovišti a v komunitách. (teorie, výzkum, praxe)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Karla Brücknerová; Lenka Kamanová; Petr Novotný; Kateřina Pevná; Milada Rabušicová; Zuzana Vařejková - další tituly autora:
Úvod do filozofie, sociologie a psychologie Úvod do filozofie, sociologie a psychologie
 (e-book)
Nový občanský zákoník -- Dědické právo Nový občanský zákoník
 (e-book)
Nový občanský zákoník -- Vlastnictví a věcná práva Nový občanský zákoník
Nový občanský zákoník - Smluvní právo -- 2., aktualizované vydání Nový občanský zákoník - Smluvní právo
Nemoc hodných lidí - Rakovina Nemoc hodných lidí
Pivařka 2 -- Pivařka na druhou Pivařka 2
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist