načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 4 do 6 let ( 2.díl) – Jiřina Bednářová

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 4 do 6 let ( 2.díl)
-15%
sleva

Kniha: Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let
Autor: Jiřina Bednářová
Podtitul: Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 4 do 6 let ( 2.díl)

Pracovní listy, které mají připravit děti na zvládnutí školy. Pomáhají rozvíjet kreslení, rozumové schopnosti, řeč či prostorovou orientaci. ... (celý popis)

hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4% 97%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: EDIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 72
Rozměr: 210 x 297 mm
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: 2. vyd.
Spolupracovali: ilustrace Richard Šmarda
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Literatura pro děti a mládež (naučná)
Vazba: brožovaná, šitá 2 skobkami (sešitová)
Datum vydání: 19. 11. 2014
Nakladatelské údaje: Brno, Edika, 2014
ISBN: 9788026606024
EAN: 9788026606024
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Pracovní listy, které mají připravit děti na zvládnutí školy. Pomáhají rozvíjet kreslení, rozumové schopnosti, řeč či prostorovou orientaci.

Popis nakladatele

Publikace obsahuje: 1) pracovní listy vytvářející ucelený systém předškolní průpravy pro děti ve věku 4 až 6 let Pomocí listů se rozvine: • kreslení, koordinace ruky a oka • rozumové schopnosti a řeč • sluchové a zrakové vnímání • předčíselné a matematické představy • orientace v prostoru a čase 2) metodický návod pro dospělé Vážená čtenářko, vážený čtenáři, z toho, že se probíráte knihami určenými pro děti předškolního věku, usuzuji, že máte doma nebo v předškolním zařízení dítě tohoto věku a hlavně že chcete dítko podpořit v jeho přípravě na školu. Někteří dospělí čtenáři se již setkali, a mají dobrou zkušenost, s edicí nakladatelství Computer Press určenou dětem. Mnozí už cíleně vyhledávají publikace autorky této knihy Jiřiny Bednářové, která se řadu let úspěšně zaměřuje na podporu rozvoje osobnosti dětí předškolního a mladšího školního věku. Je také možné, že již znáte soubor her a cvičení Mezi námi předškoláky pro tří- až pětileté děti, případně knihu pro děti pěti- až sedmileté. Prohlédnete-li si je, možná zjistíte, že pro vaše dítko jsou úkoly příliš jednoduché nebo poněkud obtížné. Všimnete si také, že věková období, pro něž jsou jednotlivé knihy určeny, se překrývají (3 až 5 let, 4 až 6 let, 5 až 7 let). Jak vidíte, autorka velmi správně pamatovala na vývojové zvláštnosti dětí, a tak upozorňuje nás, dospělé, na skutečnost, že každé dítě se vyvíjí v různých oblastech jinak. Některé je zdatnější v kreslení, jiné v počítání, další zná dříve barvy, je pozornější nebo méně pozorné, lépe či hůře mluví. Není tedy nutné se trápit tím, že naše holčička či kluk nezvládne vše jako jeho starší sourozenci nebo jiné děti stejného věku. Máme totiž zdatné pomocníky – zkušenou odbornicí připravené knihy, které pomohou tam, kde je potřeba. Navíc v nich, tedy i v tomto díle, naleznete zajímavý příběh, který děti učí pozorně naslouchat, veselé ilustrace, jež vedou dítě k rozvoji zrakového vnímání a kreslení (tedy i psaní) i k rozšíření slovní zásoby. Jste-li na rozpacích, kterou knihu pořídit pro čtyřleté dítě, doporučuji tu, již si právě prohlížíte. Pokud však zjistíte, že úkoly jsou pro vaše dítko obtížné, sáhněte po knize pro tří- až pětileté děti. Podobně u pětiletého dítěte můžete rychleji přejít ke knize Mezi námi předškoláky pro pěti- až sedmileté děti. Jen prosím nezapomeňte, že bez nás, dospělých, to zkrátka nepůjde ani v případě, že dítko již umí číst. Naslouchání má pro rozvoj čtení dítěte velký význam, a tak mu hodně čtěte a také s ním zdolávejte úkoly, které jsou postupně stále obtížnější. Uvidíte, že je to lepší zábava, než koukat na obrazovku televizoru nebo počítačový monitor. PhDr. Alena Šafrová, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně (všestranná příprava dítěte do školy : pro děti od 4 do 6 let (2. díl))

Další popis

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 4 až 6 let dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, řeči, sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.


Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 let Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 let
Bednářová Jiřina
Cena: 127 Kč
Všestranná příprava do školy Všestranná příprava do školy
Bednářová Jiřina
Cena: 297 Kč
Kdo to je, co to je, jakpak se to jmenuje? Kdo to je, co to je, jakpak se to jmenuje?
Drijverová Martina
Cena: 118 Kč
Ke knize "Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 4 do 6 let ( 2.díl)" doporučujeme také:
Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 3 do 5 let (1.díl) Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 let
Školní zralost -- Co by mělo umět dítě před vstupem do školy Školní zralost
Rozvoj zrakového vnímání -- Jak krtek Barbora pomohl objevit poklad, 3. díl, od 5 do 7 let Rozvoj zrakového vnímání
Diagnostika dítěte předškolního věku -- Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let Diagnostika dítěte předškolního věku
Rok v mateřské škole Rok v mateřské škole
Co si tužky povídaly -- Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let, 2. díl Co si tužky povídaly
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

„My si tady vybíráme hračky a Barbora zatím trpí,“ vzpomněl si na krtka Pavlík.

„Proč by měl trpět?“ nerozuměl Pavlíkovi Bob. „Protože pastelky touží soutěžit

ve skoku přes švihadlo a nemají s kým. A určitě nutí Barboru skákat.“ „Já myslím,

že Barbora si zatím v klidu prohlíží své obrázky,“ přemýšlel sob Bob.

Zrakové vnímání, rozlišování, odlišení obrazce lišícího se hornodolní polohou nebo detailem. Dítě necháme

prohlédnout si celou řadu obrázků a posléze je vyzveme, aby našlo a označilo obrázek, který je v řadě jiný, a po

jmenujeme proč.

11


„Třeba se pastelky zabavily a zatím si kreslí,“ přemítal Pavlík. „Nedávno jsem

je viděl kreslit moc hezké klece ze zoo i se zvířátky.“

Grafomotorika. Střídání svislých a vodorovných čar. Svislé čáry vedeme odshora dolů, vodorovné zleva

doprava. Kruhy dítě opakovaně obtahuje. Po obtažení můžeme dítě vést k samostatnému nakreslení

obrázku na volný papír.

12


„Musíme jít za pastelkami a Barborou,“ odhodlával se medvídek Pavlík.

„Sluníčko je už vysoko, nejvyšší čas zahájit závody ve skákání přes švihadlo.

Snad už se neztratím. V dálce vidím lesík a tam blízko je již palouk.“

Prostorová orientace – pojmy vysoko, nízko, daleko, blízko. S dítětem si ukazujeme a říkáme, co je na obrázku

nahoře, co dole, co je blízko, co daleko...

13


Ani sob Bob nezahálel. Přemýšlel, co všechno by se na palouku mohlo

hodit, s čím vším by si kamarádi mohli hrát. Vzpomněl si na velké kostky,

ze kterých by mohli stavět tunely a mosty k prolézání, možná by si mohli

postavit i domeček. Nezapomněl samozřejmě ani na míče.

Matematické představy, zrakové vnímání. Pojem malý, velký, pojmenovávání geometrických tvarů, barev, vy

hledávání rozdílů, postřeh, pozornost. S dítětem pojmenováváme, v čem se detaily liší – v barvě (odstínu), ve

velikosti, ve tvaru.

14


Krtek Barbora pozoroval pastelky, jak skáčou přes švihadlo. Nemohl se

dočkat kamarádů, až se se všemi setká. Vůbec mu nevadilo, že budou

probíhat závody, kterých se nezúčastní. Věděl, že určitě budou hrát i jiné

hry a budou si také povídat. Zatím hledal, co je v řadě jiného.

Zrakové vnímání, rozlišování, odlišení obrazce lišícího se detailem. Dítě necháme prohlédnout si celou řadu

obrázků a posléze je vyzveme, aby našlo a označilo obrázek, který je v řadě jiný.

15


Opice Alice se chystala za kamarády na palouk. Přemýšlela, s čím si budou hrát. Nejraději by si stavěla domeček. Začala přemýšlet a plánovat, jaký by domeček měl být a jak by se v takovém domečku dalo hrát. Řeč. Dítěti čteme nahlas příběh, u obrázku uděláme pomlku; dítě doplní slovo ve správném tvaru.

by měl být veliký, aby se tam všichni kamarádi vešli. Měl by mít červenou , po by mohly běhat

. Před by byla . Na by sedávali s kamarády, když by si chtěli prohlížet . Barbora by hned vedle měl svoji hromádku . Za by měla být nebo raději dvě . Bob by jistě ocenil . Nebyla by špatná ani . Jistě by bylo prima, kdyby vedla rovnou do . Že by pak ze zahrady nemuseli chodit , sklouzli by se rovnou ke . Na by byl nachystaný se .

se by byl pro vítěze, který by se ke

přiklouzal nejrychleji.

16




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.