načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Mezi námi předškoláky 4-6 let - Jiřina Bednářová

Mezi námi předškoláky 4-6 let
-15%
sleva

Kniha: Mezi námi předškoláky 4-6 let
Autor:

Publikace obsahuje: 1) pracovní listy vytvářející ucelený systém předškolní průpravy pro děti ve věku 4 až 6 let Pomocí listů se rozvine: • kreslení, koordinace ruky a oka • ...


hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: EDIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014-11-19
Počet stran: 72
Rozměr: 210 x 297 mm
Úprava: 72 stran : ilustrace (převážně barev.)
Vydání: 2. vyd.
Spolupracovali: ilustrace Richard Šmarda
Vazba: brožovaná, šitá 2 skobkami (sešitová)
ISBN: 9788026606024
EAN: 9788026606024
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace obsahuje: 1) pracovní listy vytvářející ucelený systém předškolní průpravy pro děti ve věku 4 až 6 let Pomocí listů se rozvine: • kreslení, koordinace ruky a oka • rozumové schopnosti a řeč • sluchové a zrakové vnímání • předčíselné a matematické představy • orientace v prostoru a čase 2) metodický návod pro dospělé Vážená čtenářko, vážený čtenáři, z toho, že se probíráte knihami určenými pro děti předškolního věku, usuzuji, že máte doma nebo v předškolním zařízení dítě tohoto věku a hlavně že chcete dítko podpořit v jeho přípravě na školu. Někteří dospělí čtenáři se již setkali, a mají dobrou zkušenost, s edicí nakladatelství Computer Press určenou dětem. Mnozí už cíleně vyhledávají publikace autorky této knihy Jiřiny Bednářové, která se řadu let úspěšně zaměřuje na podporu rozvoje osobnosti dětí předškolního a mladšího školního věku. Je také možné, že již znáte soubor her a cvičení Mezi námi předškoláky pro tří- až pětileté děti, případně knihu pro děti pěti- až sedmileté. Prohlédnete-li si je, možná zjistíte, že pro vaše dítko jsou úkoly příliš jednoduché nebo poněkud obtížné. Všimnete si také, že věková období, pro něž jsou jednotlivé knihy určeny, se překrývají (3 až 5 let, 4 až 6 let, 5 až 7 let). Jak vidíte, autorka velmi správně pamatovala na vývojové zvláštnosti dětí, a tak upozorňuje nás, dospělé, na skutečnost, že každé dítě se vyvíjí v různých oblastech jinak. Některé je zdatnější v kreslení, jiné v počítání, další zná dříve barvy, je pozornější nebo méně pozorné, lépe či hůře mluví. Není tedy nutné se trápit tím, že naše holčička či kluk nezvládne vše jako jeho starší sourozenci nebo jiné děti stejného věku. Máme totiž zdatné pomocníky – zkušenou odbornicí připravené knihy, které pomohou tam, kde je potřeba. Navíc v nich, tedy i v tomto díle, naleznete zajímavý příběh, který děti učí pozorně naslouchat, veselé ilustrace, jež vedou dítě k rozvoji zrakového vnímání a kreslení (tedy i psaní) i k rozšíření slovní zásoby. Jste-li na rozpacích, kterou knihu pořídit pro čtyřleté dítě, doporučuji tu, již si právě prohlížíte. Pokud však zjistíte, že úkoly jsou pro vaše dítko obtížné, sáhněte po knize pro tří- až pětileté děti. Podobně u pětiletého dítěte můžete rychleji přejít ke knize Mezi námi předškoláky pro pěti- až sedmileté děti. Jen prosím nezapomeňte, že bez nás, dospělých, to zkrátka nepůjde ani v případě, že dítko již umí číst. Naslouchání má pro rozvoj čtení dítěte velký význam, a tak mu hodně čtěte a také s ním zdolávejte úkoly, které jsou postupně stále obtížnější. Uvidíte, že je to lepší zábava, než koukat na obrazovku televizoru nebo počítačový monitor. PhDr. Alena Šafrová, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně (všestranná příprava dítěte do školy : pro děti od 4 do 6 let (2. díl))

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
1. díl příkrmy mezi 4-6 měsíci 1. díl příkrmy mezi 4-6 měsíci
Maršálková Veronika
Cena: 188 Kč
Mezi námi hvězdáři Mezi námi hvězdáři
Zobačová Jarmila
Cena: 293 Kč
Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let
Bednářová Jiřina
Cena: 110 Kč
Strašidlář Mezi námi ze záhrobí Strašidlář Mezi námi ze záhrobí
Klimek Hynek, Študlarová Zdeňka
Cena: 168 Kč
Zákazníci kupující knihu "Mezi námi předškoláky 4-6 let" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky
„My si tady vybíráme hračky a Barbora zatím trpí,“ vzpomněl si na krtka Pavlík. „Proč by měl trpět?“ nerozuměl Pavlíkovi Bob. „Protože pastelky touží soutěžit ve skoku přes švihadlo a nemají s kým. A určitě nutí Barboru skákat.“ „Já myslím, že Barbora si zatím v klidu prohlíží své obrázky,“ přemýšlel sob Bob. Zrakové vnímání, rozlišování, odlišení obrazce lišícího se hornodolní polohou nebo detailem. Dítě necháme prohlédnout si celou řadu obrázků a posléze je vyzveme, aby našlo a označilo obrázek, který je v řadě jiný, a pojmenujeme proč. 11 „Třeba se pastelky zabavily a zatím si kreslí,“ přemítal Pavlík. „Nedávno jsem je viděl kreslit moc hezké klece ze zoo i se zvířátky.“ Grafomotorika. Střídání svislých a vodorovných čar. Svislé čáry vedeme odshora dolů, vodorovné zleva doprava. Kruhy dítě opakovaně obtahuje. Po obtažení můžeme dítě vést k samostatnému nakreslení obrázku na volný papír. 12 „Musíme jít za pastelkami a Barborou,“ odhodlával se medvídek Pavlík. „Sluníčko je už vysoko, nejvyšší čas zahájit závody ve skákání přes švihadlo. Snad už se neztratím. V dálce vidím lesík a tam blízko je již palouk.“ Prostorová orientace – pojmy vysoko, nízko, daleko, blízko. S dítětem si ukazujeme a říkáme, co je na obrázku nahoře, co dole, co je blízko, co daleko... 13 Ani sob Bob nezahálel. Přemýšlel, co všechno by se na palouku mohlo hodit, s čím vším by si kamarádi mohli hrát. Vzpomněl si na velké kostky, ze kterých by mohli stavět tunely a mosty k prolézání, možná by si mohli postavit i domeček. Nezapomněl samozřejmě ani na míče. Matematické představy, zrakové vnímání. Pojem malý, velký, pojmenovávání geometrických tvarů, barev, vyhledávání rozdílů, postřeh, pozornost. S dítětem pojmenováváme, v čem se detaily liší – v barvě (odstínu), ve velikosti, ve tvaru. 14 Krtek Barbora pozoroval pastelky, jak skáčou přes švihadlo. Nemohl se dočkat kamarádů, až se se všemi setká. Vůbec mu nevadilo, že budou probíhat závody, kterých se nezúčastní. Věděl, že určitě budou hrát i jiné hry a budou si také povídat. Zatím hledal, co je v řadě jiného. Zrakové vnímání, rozlišování, odlišení obrazce lišícího se detailem. Dítě necháme prohlédnout si celou řadu obrázků a posléze je vyzveme, aby našlo a označilo obrázek, který je v řadě jiný. 15 Opice Alice se chystala za kamarády na palouk. Přemýšlela, s čím si budou hrát. Nejraději by si stavěla domeček. Začala přemýšlet a plánovat, jaký by domeček měl být a jak by se v takovém domečku dalo hrát. Řeč. Dítěti čteme nahlas příběh, u obrázku uděláme pomlku; dítě doplní slovo ve správném tvaru. by měl být veliký, aby se tam všichni kamarádi vešli. Měl by mít červenou , po by mohly běhat . Před by byla . Na by sedávali s kamarády, když by si chtěli prohlížet . Barbora by hned vedle měl svoji hromádku . Za by měla být nebo raději dvě . Bob by jistě ocenil . Nebyla by špatná ani . Jistě by bylo prima, kdyby vedla rovnou do . Že by pak ze zahrady nemuseli chodit , sklouzli by se rovnou ke . Na by byl nachystaný se . se by byl pro vítěze, který by se ke přiklouzal nejrychleji. 16


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist