načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Mezi námi předškoláky 3 - 5 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 3 do 5 let (1.díl) - Jiřina Bednářová

Mezi námi předškoláky 3 - 5 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 3 do 5 let (1.díl)
-15%
sleva

Kniha: Mezi námi předškoláky 3 - 5 let
Autor: Jiřina Bednářová
Podtitul: Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 3 do 5 let (1.díl)

Pracovní listy, které mají připravit děti na zvládnutí školy. Pomáhají rozvíjet kreslení, rozumové schopnosti, řeč či prostorovou orientaci. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  149 Kč 127
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » EDIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 72
Rozměr: 210 x 297 mm
Úprava: barevné ilustrace
Vydání: 2. vyd.
Spolupracovali: ilustrace Richard Šmarda
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Literatura pro děti a mládež (naučná)
Vazba: brožovaná, šitá 2 skobkami (sešitová)
Umístění v žebříčku: 822. nejprodávanější kniha za poslední měsíc
Datum vydání: 28. 1. 2015
Nakladatelské údaje: Brno, Edika, 2015
ISBN: 9788026606260
EAN: 9788026606260
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Pracovní listy, které mají připravit děti na zvládnutí školy. Pomáhají rozvíjet kreslení, rozumové schopnosti, řeč či prostorovou orientaci.

Popis nakladatele

Publikace obsahuje: 1) pracovní listy vytvářející ucelený systém předškolní průpravy pro děti ve věku 3 až 5 let Pomocí listů se rozvine: • kreslení, koordinace ruky a oka • rozumové schopnosti a řeč • sluchové a zrakové vnímání • předčíselné a matematické představy • orientace v prostoru a čase 2) metodický návod pro dospělé Vážená čtenářko, vážený čtenáři, zaujala vás kniha „Mezi námi předškoláky, pro děti od 3 do 5 let“ svým názvem, barevností a vtipem titulní strany, listujete a váš zrak, jak věřím, utkvěl na zadní straně obálky, kde vás takto oslovuji. Protože prohlížíte knihy podporující rozvoj dítěte, hledáte zřejmě něco zajímavého pro svého neposedu či neposedy, které máte doma, v mateřské škole, v dětském klubu. Říkáte si, jak rychle čas běží a z malého batolátka je najednou zvídavý předškolaček. Jak takového kloučka či holčičku potěšit zajímavou činností, protože vy jistě nejste z těch dospělých, kteří posadí dítě k televizi nebo počítači. Jistě dítku čtete, povídáte si s ním, sportujete, ale vidíte, že už je ve věku, kdy se může a má začít učit učit, kdy může plnit smysluplné úkoly. S knihou, kterou vám známá autorka knih pro děti Jiřina Bednářová spolu s malířem-ilustrátorem Richardem Šmardou nabízejí v nakladatelství Computer Press a.s., to bude pro vás i dítě příjemný zážitek. Zmiňuji-li předcházející publikace uvedené autorky, jsou jimi soubory pro rozvoj zrakového vnímání dětí, grafomotoriky, matematických představ, vždy také bylo pamatováno na rozvoj řeči, myšlení. Tato kniha, která vás zaujala, obsahuje výběr úkolů vhodných pro nejmladší předškoláky. Najdete v ní všechna uvedená cvičení označená piktogramy, jejichž význam objevíte na straně 71 v autorčině informaci pro vás, dospělé. Tak můžete sledovat, jak se dítě postupně zdokonaluje v jednotlivých dovednostech důležitých pro budoucí čtení, psaní, počítání, jak se rozvíjí jeho slovní zásoba, schopnost komunikovat. Uvidíte, jak se vám společně s dítětem bude dobře a s chutí pracovat, protože vás povede příběh plný zajímavých postaviček. Udivilo vás, jak se v Zoo ocitly mluvící pastelky Boženka a Máňa? To právě ony provázely děti v knihách pro rozvoj grafomotoriky. Konečně i další postavičky najdete ve dříve vydaných knihách. Jak vidíte, autorka, významná speciální pedagožka, připravila zajímavý, promyšlený soubor přispívající k úspěšnosti budoucích školáků. Máte v ruce kvalitního pomocníka pro příjemné naplnění času s dítkem, protože bez vás to určitě nepůjde. Přeji vám proto radostné chvíle s touto knihou i jejími dalšími, připravovanými díly pro děti předškolního věku. PhDr. Alena Šafrová, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně (všestranná příprava dítěte do školy pro děti od 3 do 5 let)

Další popis

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 3 až 5 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, čeči sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jiřina Bednářová - další tituly autora:
Čtení s porozuměním a hry s jazykem -- Čteme se skřítkem Alfrédem Čtení s porozuměním a hry s jazykem
Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 4 do 6 let ( 2.díl) Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let
Diagnostika dítěte předškolního věku -- Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let Diagnostika dítěte předškolního věku
Školní zralost -- Co by mělo umět dítě před vstupem do školy Školní zralost
Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 5 do 7 let ( 3.díl) Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7 let
Rozvoj zrakového vnímání -- Jak krtek Barbora pomohl objevit poklad 3. díl, pro děti od 5 do 7 let Rozvoj zrakového vnímání
 
Ke knize "Mezi námi předškoláky 3 - 5 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 3 do 5 let (1.díl)" doporučujeme také:
Počítání soba Boba - 1. díl -- Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 3 do 5 let Počítání soba Boba - 1. díl
Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let -- Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulalo Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let
Rozvoj grafomotoriky Rozvoj grafomotoriky
Jak se pastelky učily kreslit -- Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 2,5 do 4 let Jak se pastelky učily kreslit
Mezi námi pastelkami -- Grafomotorická cvičení a nácvik psaní pro děti od 3 do 5 let, 1. díl Mezi námi pastelkami
Pan Buřtík a pan Špejlička Pan Buřtík a pan Špejlička
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Pozorování zvířátek se oběma pastelkám moc zalíbilo. V zoo přibylo tolik

mláďat. Bavilo je sledovat mláďata i jejich rodiče. Zvířátka si pastelky

ukazovaly, porovnávaly, která jsou stejná a která jsou si podobná. V každé

řadě se jedno zvířátko od ostatních v něčem lišilo.

Zrakové vnímání, rozlišování, odlišení obrazce lišícího se výraznějším detailem. Dítě necháme prohlédnout si

celou řadu obrázků a posléze je vyzveme, aby našlo obrázek, který je v řadě jiný. Jiný tvar můžeme nechat dítě

přeškrtnout, podtrhnout, zakroužkovat nebo pouze ukázat – záleží na grafomotorických dovednostech dítěte.

8


Jely se i podívat do dětského koutku. „Tady to mám moc ráda,“ volala opice

Alice a běžela se houpat. „Tolik krásných houpaček, a těch barev,“ byla

užaslá Boženka. Jen Máňa věděla, že na houpání není čas: „Vidíte, že Eda

tady není, musíme jít hledat dál.“

Zrakové vnímání, řeč, znalost barev. Dítě necháme ukázat červenou houpačku, posléze všechno, co je na obráz

ku červené, co je žluté, pokračovat dalšími barvami. Pokud dítě dobře barvu ukáže, můžeme jej nechat barvy

pojmenovávat: „Jakou barvu má tato houpačka?“

9


„To jsou krásní papoušci,“ byla Máňa okouzlena barevnými ptáky. „Jak někteří

létají vysoko.“ „Ale ne všichni,“ upozorňovala Máňu Boženka. „Podívej, někteří

zůstávají na nízkých větvích.“ „Mně se nejvíce líbí ten žlutý nahoře a ten malý

dole,“ usoudila opice Alice.

Prostorová orientace – pojmy nahoře, dole, vysoko, nízko. S dítětem si ukazujeme a říkáme, který papoušek je

dole, nahoře, který vysoko, nízko.

10


Náhle se pastelky i opice lekly. Před sebou uviděly pana ošetřovatele opičáka

Edy. Hned si pomyslely, že se bude na Edu zlobit. „Řekneme mu to?“ ptala se

Máňa ostatních. „A co bychom mu měly říci?“ nechápala Boženka. „No přeci,

že Eda utekl,“ vysvětlila Alice Božence. „Já myslím, že mu to říci musíme, aby

nám pomohl Edu hledat,“ rozhodla Máňa. „Také mu řekneme, která zvířátka

jsme viděly a že všechna mláďata jsou v pořádku u svých maminek.“

Grafomotorika. Vodorovné čáry kreslíme zleva doprava. Dodržením tohoto směru vedení čar i sledováním ob

rázků v knihách podporujeme zautomatizování očních pohybů ve směru potřebném při pozdějším čtení i psaní.

Napomáháme předcházet zrcadlení tvarů a záměnám pořadí písmen. Každou dvojici zvířátek spojujeme opako

vaně a zároveň zvířata s mláďaty pojmenováváme.

11




JIŘINA BEDNÁŘOVÁ


1963

Jiřina Bednářová je autorkou učebnic a pracovních sešitů zejména pro předškolní děti. Její publikace jsou orientovány na grafomotorická cvičení, základy počtů, přípravy ke čtení a další dovednosti, které by mělo dítě předškolního věku rozvíjet.

Bednářová - Jiřina Bednářová – více informací





       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist