načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská

Metody výzkumu médií
-4%
sleva

Elektronická kniha: Metody výzkumu médií
Autor: ;

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity ... (celý popis)
273
Produkt teď bohužel není dostupný.


»hlídat dostupnost


hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: PORTÁL
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Počet stran: 296
Rozměr: 20 cm
Úprava: ilustrace , grafická znázornění
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
PDF velikost (MB): 2.4
ISBN: 978-80-7367-683-4
Popis / resumé

Výčet metod užívaných při výzkumu médií.

Popis nakladatele

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Metody výzkumu médií Metody výzkumu médií
Trampota, Tomáš, Vojtěchovská, Martina
Cena: 310 Kč
Systémy médií v postmoderním světě Systémy médií v postmoderním světě
Hallin Daniel, Mancini Paolo
Cena: 489 Kč
K elektronické knize "Metody výzkumu médií" doporučujeme také:
 (e-book)
Sněhulák Sněhulák
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist