načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Metody oceňování podniku pro pokročilé, 2. upravené vydání - Miloš Mařík

Metody oceňování podniku pro pokročilé, 2. upravené vydání
-7%
sleva

Kniha: Metody oceňování podniku pro pokročilé, 2. upravené vydání
Autor: Miloš Mařík

Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  640 Kč 595
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
19,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 29Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Ekopress
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 552
Rozměr: 170x240
Úprava: ilustrace
Vydání: Druhé, upravené vydání
Skupina třídění: Účetnictví
Jazyk: česky
Datum vydání: 01.10.2018
ISBN: 978-80-87865-42-2
EAN: 9788087865422
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňování. Oceňování podniku je tedy svým způsobem královská disciplína a není jednoduché ji ovládnout skutečně do hloubky. Navíc se jedná o oblast, která se stále pohybuje vpřed, a není mnoho ekonomických témat, kterým bylo ve světě věnováno tolik publikací, jako právě oceňování podniku.

Druhé vydání knihy volně navazující na knihu „Metody oceňování podniku“ (Ekopress 4/2011) , ale text je psán tak, aby byl pro čtenáře, který má alespoň základní představu o oceňování, pochopitelný i sám o sobě.

Jádrem publikace je hlubší pohled na výnosové metody. Proto jsou sem zařazena vysvětlení několika základních variant metody DCF včetně podrobnějšího rozboru tématu zatím u nás přehlíženého, a tím je tzv. pokračující hodnota. Autoři se vrací k metodě ekonomické přidané hodnoty a rozebírají některé problémy s ní spojené. Za jedno z hlavních témat je pak možno považovat analýzu vlivu zadlužení podniku na jeho hodnotu a na způsoby stanovení struktury kapitálu při ocenění podniku. Je zde ukázáno, že struktura kapitálu vyjádřená v tržních hodnotách je klíčovým bodem pro dosažení shody výsledků jednotlivých výnosových metod. Rozsáhlejší pasáž je pak věnována komplexnímu rozboru vztahů mezi hlavními výnosovými metodami, kterými jsou různé varianty metody DCF, metoda EVA a také metoda kapitalizovaných čistých výnosů, která je u nás poměrně často používána, bohužel ale nesprávně.

Značnou pozornost autoři věnují i metodám odhadu diskontní míry včetně základních principů, na kterých by měl být tento odhad postaven. Poslední části knihy jsou věnovány oceňování specifických typů podniků, tedy oceňování koncernů a podniků s omezenou perspektivou. Samostatná kapitola se pak zabývá dalšímu prohloubení záležitosti, která činí v našich podmínkách značné problémy, a tou jsou diskonty a prémie při oceňování podniku. (hlubší pohled na vybrané problémy)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miloš Mařík - další tituly autora:
Metody oceňování podniku - 4. vydání Metody oceňování podniku
 
Ke knize "Metody oceňování podniku pro pokročilé, 2. upravené vydání" doporučujeme také:
Metody oceňování podniku - 4. vydání Metody oceňování podniku
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

1 2 M E T O D Y O C E Ň O V Á N Í P O D N I K U P R O P O K R O Č I L É

16.7.1 Model vlivu konkurenční struktury trhu kontrolního

podílu na kontrolní prém ii.........................................................

16.7.2 Předpoklady m o d e lu .................................................................

16.7.3 Koncepce m o d e lu .....................................................................

16.7.4 Výchozí situ ace.........................................................................

16.7.5 Předakviziční situace před zveřejněním informace o akvizici

16.7.6 Předakviziční situace po zveřejnění informace o akvizici. . .

16.7.7 Postakviziční situace...............................................................

16.7.8 Závěry к vlivu obchodovatelnosti u kontrolních podílů ....

A) Role akviziční ochrany minoritních akcionářů...............

B) Role tržní struktury na trhu majoritních podílů...............

16.8 Černá skříňka pootevřena?................................................................

Seznam literatury...............................................................................................

Summary.............................................................................................................

Rejstřík.................................................................................................................

. 521

. 522

. 522

. 523

. 525

. 527

. 531

. . 531

. . 531

. . 531

. . 532

. . 535

. . 543

. . 545




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist