načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Metody a postupy poznávání žáka -- Pedagogická diagnostika - Václav Mertin; Lenka Krejčová

Metody a postupy poznávání žáka -- Pedagogická diagnostika
-11%
sleva

Kniha: Metody a postupy poznávání žáka -- Pedagogická diagnostika
Autor: ;

V publikaci naleznete odpovědi na otázky: • Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje? • Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím ...
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  520 Kč 463
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
15,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9% 100%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Wolters Kluwer
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 201603
Počet stran: 398
Rozměr: 235,0x160,0x22,0 mm
Úprava: tran : ilustrace
Vydání: 2., doplněné a aktualizované vydání
Hmotnost: 0,608kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7552-014-2
EAN: 9788075520142
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Publikace sumarizuje pedagogickou diagnostiku - předkládá metody a entity k analýze školního prostředí, legislativy, žáků, psychologických prvků i etických zásad jako podkladů pro další pedagogickou práci.

Popis nakladatele

V publikaci naleznete odpovědi na otázky: • Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje?
• Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím pedagogické diagnostiky?
• Jak zmapovat vztahy ve třídě?
• Jak poznat, že práci učitele dělám dobře?
• Co k pedagogické diagnostice říká litera zákona?
• Je kvalitní pedagogická diagnostika nedílnou součástí dovedností učitele?
• Může pedagogická diagnostika napomoci prevenci i řešení výukových i výchovných obtíží? Slovo „diagnostika“ v nás leckdy vzbuzuje dojem, že jde o cosi speciálního, vyhrazeného, ať už je to v kterémkoli oboru lidské činnosti. Ve skutečnosti znamená toto slovo, pokud jde o jeho etymologii, tolik co „rozpoznání“ nebo prostě poznávání. I v činnosti učitele a vychovatele je poznání dítěte výchozím předpokladem porozumění a účinného doprovázení. Diagnostika je prostě branou činnosti pedagoga, má-li být jeho práce zdařilá a účinná. Čtenář se v publikaci setká nejprve s obecnými pojmy diagnostické metodologie, srozumitelně sepsanými pro náležité porozumění tématu. Učí se poznávat projevy jedinečných vlastností dítěte a také rozeznat známky některých poruch, jako jsou třeba vývojové poruchy učení či chování. Práce se školní třídou sama představuje významné téma pedagogické diagnostiky. Najdete tu také přehled legislativního rámce, kapitoly o sebepoznání učitele, o možnostech využití moderní techniky ve škole a mnohé další.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Václav Mertin; Lenka Krejčová - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist