načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika, 2., doplněné a aktualizované vydání - Václav Mertin; Lenka Krejčová

Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika, 2., doplněné a aktualizované vydání
-11%
sleva

Kniha: Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika, 2., doplněné a aktualizované vydání
Autor: ;

Publikace (nejen) pro učitele V publikaci naleznete odpovědi na otázky: • Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje? • Jak kvalifikovaně volit podpůrná ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9% 100%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 11.03.2016
Počet stran: 400
Rozměr: 24 cm
Úprava: 398 stran : ilustrace
Vydání: 2., doplněné a aktualizované vydání
Jazyk: česky
ISBN: 978-80-7552-014-2
EAN: 9788075520142
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Publikace sumarizuje pedagogickou diagnostiku - předkládá metody a entity k analýze školního prostředí, legislativy, žáků, psychologických prvků i etických zásad jako podkladů pro další pedagogickou práci.

Popis nakladatele

Publikace (nejen) pro učitele V publikaci naleznete odpovědi na otázky: • Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje? • Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím pedagogické diagnostiky? • Jak zmapovat vztahy ve třídě? • Jak poznat, že práci učitele dělám dobře? • Co k pedagogické diagnostice říká litera zákona? • Je kvalitní pedagogická diagnostika nedílnou součástí dovedností učitele? • Může pedagogická diagnostika napomoci prevenci i řešení výukových i výchovných obtíží? Slovo „diagnostika“ v nás leckdy vzbuzuje dojem, že jde o cosi speciálního, vyhrazeného, ať už je to v kterémkoli oboru lidské činnosti. Ve skutečnosti znamená toto slovo, pokud jde o jeho etymologii, tolik co „rozpoznání“ nebo prostě poznávání. I v činnosti učitele a vychovatele je poznání dítěte výchozím předpokladem porozumění a účinného doprovázení. Diagnostika je prostě branou činnosti pedagoga, má-li být jeho práce zdařilá a účinná. Čtenář se v publikaci setká nejprve s obecnými pojmy diagnostické metodologie, srozumitelně sepsanými pro náležité porozumění tématu. Učí se poznávat projevy jedinečných vlastností dítěte a také rozeznat známky některých poruch, jako jsou třeba vývojové poruchy učení či chování. Práce se školní třídou sama představuje významné téma pedagogické diagnostiky. Najdete tu také přehled legislativního rámce, kapitoly o sebepoznání učitele, o možnostech využití moderní techniky ve škole a mnohé další. Ze všech těchto důvodů je toto dílo nepostradatelnou příručkou, jež by neměla chybět v knihovně těch, kdo svou pedagogickou práci chtějí vykonávat zasvěceně a kompetentně. O potřebě knihy svědčí i to, že její první vydání je rozebráno a vznikla potřeba vydání nového. PhDr. Jaroslav Šturma dětský psycholog, ředitel Dětského centra Paprsek, působí na katedře psychologie FF UK v Praze (pedagogická diagnostika)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Hodnocení žáků Hodnocení žáků
Kolář Zdeněk, Šikulová Renata
Cena: 229 Kč
Pedagogická diagnostika a ind. progr. Pedagogická diagnostika a ind. progr.
Zelinková, Olga
Cena: 222 Kč
Hodnocení žáků Hodnocení žáků
Šikulová Renata, Kolář Zdeněk
Cena: 135 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist