načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Média v pohybu -- K proměně současných českých publik - Jakub Macek

Média v pohybu -- K proměně současných českých publik
-16%
sleva

Kniha: Média v pohybu
Autor: Jakub Macek
Podtitul: K proměně současných českých publik

- "Co je nového na nových médiích?", ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  297 Kč 249
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6% 90%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » muni PRESS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 135
Rozměr: 212,0x151,0x9,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Hmotnost: 0,21kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201603
ISBN: 978-80-210-8033-1
EAN: 9788021080331
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

"Co je nového na nových médiích?", ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a sociologie vypráví o transformačních procesech, které právě probíhají v oblasti mediálních praxí. Primárně se věnuje tomu, jakou roli nová a stará média hrají v současnosti v životech a recepčních praxích českých mediálních publik a i když v některých momentech překračuje hranice, jež obvykle studium publik vymezují, jsou to právě takříkajíc běžní uživatelé médií, kteří stojí ve středu vyprávění.

Kniha vychází z tříletého výzkumu českých mediálních publik a tématem i formou vyprávění navazuje na autorovy Poznámky ke studiím nových médií (2013).

(k proměně současných českých publik)
Další popis

Kniha shrnuje zjištění autorova tříletého výzkumného projektu "Nová a stará média v každodenním životě: mediální publika v čase proměny mediálních praxí". V návaznosti na kvalitativní a kvantitativní šetření se věnuje základním dimenzím transformace současných českých mediálních publik: fragmentaci konvergentních mediálních praxí a změně vztahu mediálních publik s producenty mediálních obsahů, sílící mediatizaci každodennosti a sociálních interakcí, proměnám ve vztahu členů publika ke sdílenému veřejnému a politickému prostoru a časoprostorové proměně každodenního života.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jakub Macek - další tituly autora:
Fandom a text Fandom a text
Poznámky ke studiím nových médií Poznámky ke studiím nových médií
Fandom a text Fandom a text
 (e-book)
Fandom a text Fandom a text
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

7

OBSAH

Ú V O D E M 11

Struktura a cíl knihy 13

K metodologii 15

Poděkování 17 I. SOUŘADNICE NOVÉ SITUACE 19

Každodennost: svět v dosahu jednání 22

Mediální publika bez mediálních publik: obyčejní uživatelé 24

Proměna mediálních publik 28

II. PROBLÉM HLEDÁNÍ NOVÉHO 33

Problém dichotomie 35

Kontextualizace nového 37

Problém ohniska a diskontinuity 38 III. PROMĚNA PUBLIK OPTIKOU STRUKTURAČNÍHO MODELU MÉDIÍ 43

Strukturační model médií 44

Mediální celky: každodennost z pohledu strukturačního modelu 47

Vědění, moc a diskurzy ve strukturačním modelu 49

Anatomie změny 54 IV. ČTYŘI LINIE ZMĚNY 57

Publika konvergentní: aktivní a fragmentární 58

Publika rozptýlená: permanentní, interakční, performativní 63

Publika politická 67

Nová pravidla každodenního časoprostoru 70 V. POST-TELEVIZNÍ PUBLIKA? STAHOVÁNÍ A KONVERGENTNÍ VZTAH K POPULÁRNÍM OBSAHŮM 73

Volba typu textu a rozhraní 75

Stahování obsahu: praxe a motivace k nim 83

Kurace stahovaných obsahů 87

Televize po televizi? 92

OBSAH

VI. ONLINE PARTICIPACE NA TEXTU 95

Vůle k textu 97

Vůle ke konformitě 99

Vůle k sebe-performanci 101

Emancipace? 103 VII. ROZPTÝLENÁ POLITICKÁ PARTICIPACE 105

Političtí „my“: propojení a konformní 107

Participace permanentních a performativních publik sociálních médií 111

Politika: mezi závazkem a pocitem odtrženosti 112

Sociální média jako vedlejší postava? 114 VIII. ZÁVĚREM 117

K soukromí 117

K důvěře 119

Literatura 12 5

Anotace 135

Summary 135




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist