načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Média v meziválečné publicistice -- Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.) – Martin Charvát; Jan Jirák

Média v meziválečné publicistice -- Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.)
-16%
sleva

Kniha: Média v meziválečné publicistice
Autor: Martin Charvát; Jan Jirák
Podtitul: Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.)

Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >20ks - doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  230 Kč 193
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Togga
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2020
Počet stran: 179
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Datum vydání: 20.03.2020
ISBN: 9788074761799
EAN: 9788074761799
Popis

Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v "dětské" literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu "nových" médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938, která vyšla v roce 2018. (kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938. II.)

Předmětná hesla
ŽurnalistikaČeskoslovensko – 1918-1939
PublicistikaČeskoslovensko – 1918-1939
MasmédiaČeskoslovensko – 1918-1938
Vliv médiíČeskoslovensko – 1918-1938
Masmédia a společnostČeskoslovensko – 1918-1938
Kniha je zařazena v kategoriích
Martin Charvát; Jan Jirák - další tituly autora:
Ještě jsme se nezbláznili Ještě jsme se nezbláznili
Za všechno někdo může Za všechno někdo může
Jen se mi s tím pochlup Jen se mi s tím pochlup
 (e-book)
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti Dějiny českých médií
Masová média Masová média
Archeologie znaku -- Vybrané studie k dějinám sémiotiky Archeologie znaku
Gilles Deleuze. Asignifikantní sémiotika Gilles Deleuze. Asignifikantní sémiotika
O nových médiích, modularitě a simulaci O nových médiích, modularitě a simulaci
Foucault a Deleuze: O těle, experimentu a etice Foucault a Deleuze: O těle, experimentu a etice
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání Dějiny českých médií
 (e-book)
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání Dějiny českých médií
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.