

sleva
Kniha:
Média, kultura a náboženství
Autor:
kol.

Nakladatelství: | » Vyšší odborná škola publicisti |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2008 |
Počet stran: | 197 |
Rozměr: | 21 cm |
Úprava: | ilustrace |
Skupina třídění: | Sociologie kultury. Kulturní život |
Jazyk: | česky |
Vazba: | kniha, brožovaná vazba |
Datum vydání: | 08.01.2008 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Vyšší odborná škola publicistiky, 2007 |
ISBN: | 9788090375727 |
EAN: | 9788090375727 |
Sborník textů, které zkoumají téma vztahů mezi médii, kulturou a náboženstvím. Stati, eseje, úvahy jsou dílem autorů různých profesních zaměření (publicistů, mediálních teoretiků, historiků).
Sborník Kultura, média a náboženství je druhým vydavatelským počinem Vyšší odborné školy publicistiky, navazujícím v ediční řadě Studie na předchozí titul Vladimíra Bystrova Svobodná nesvoboda. Do svého obsahu soustředil příspěvky erudovaných odborníků z kulturní, mediálně - společenské i náboženské sféry, ale i historiků či ekonoma (Martin C. Putna, Aleš Opatrný, Jiří Zajíc, Jiří Hanuš, Tomáš Ježek a další), kteří v nich reflektují vztah těchto tří oblastí, vzájemnost jejich prostupování, rozdílů, avšak i potřeby vlastní sounáležitosti, jak ji nynější doba přináší.
Katolický tisk – Česko – 20.-21. století
Kultura a společnost – Česko – 20.-21. století
Křesťanství a společnost – Česko – 20.-21. století