načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Média a společnost - Jan Jirák; Barbara Köpplová

Média a společnost
-15%
sleva

Kniha: Média a společnost
Autor: ;

Stručný úvod do studia médií a mediální komunikace


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Počet stran: 207
Rozměr: 20 cm
Vydání: Vyd. 2.
Vazba: brožovaná
ISBN: 978-80-7367-287-4
EAN: 9788073672874
Popis

Média a specifický typ sociální komunikace, na níž se podílejí, stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností včetně podílu na výkonu politické moci i ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Dva autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci jako společenský proces a složky, které se na ní podílejí (média, publikum, společenský kontext). Oproti dosud vycházejícím překladovým publikacím jde o český pohled, beroucí v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí.

Další popis

Média stále významějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností a také ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Kniha je určena především studentům sociálních věd (sociologie, žurnalistiky, kulturologie, politologie aj.), odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům i dalším čtenýřům se zájmem o společnost, politiku a kulturu.



Média stále významějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností a také ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Kniha je určena především studentům sociálních věd (sociologie, žurnalistiky, kulturologie, politologie aj.), odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům i dalším čtenýřům se zájmem o společnost, politiku a kulturu.


Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Masová média Masová média
Jirák Jan, Köpplová Barbara
Cena: 419 Kč
Dějiny českých médií Dějiny českých médií
Jirák Jan, Köpplová Barbara, Bednařík Petr
Cena: 365 Kč
Žurnalistika v informační společnosti Žurnalistika v informační společnosti
Osvaldová Barbora, Tejkalová Alice
Cena: 176 Kč
Masová média Masová média
Jirák Jan, Köpplová Barbara
Cena: 472 Kč
Jak účinně oslovit média Jak účinně oslovit média
Tomandl Jan
Cena: 297 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist