načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: McDonald's – tak trochu jiná kultura? – Markéta Pravdová

McDonald's - tak trochu jiná kultura?
-11%
sleva

Kniha: McDonald's
Autor: Markéta Pravdová
Podtitul: tak trochu jiná kultura?

Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald's ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a ... (celý popis)
Titul doručujeme za 14 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  250 Kč 223
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5% 75%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2006
Počet stran: 246
Rozměr: 21 cm
Úprava: barevné ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Jazyk: česky
Datum vydání: 02.08.2006
Nakladatelské údaje: Praha, Karolinum, 2006
ISBN: 8024611783
EAN: 9788024611785
Popis / resumé

McDonald’s představuje jednu z mnoha světových společností, jež se v reklamní komunikaci snaží nejenom využít stejných prostředků po celém světě, avšak současně velmi citlivě využívají nástroje vhodné pro danou lokalitu. Její reklamy odráží současný marketingový trend, který nepojednává o konkrétních vlastnostech výrobků, ale vytváří mýty o krásných lidech ve fiktivním dokonalém světě. Z jazykového hlediska jde o neustálé opakování asi padesáti hesel... Aktivity firmy McDonald’s plně odpovídají trendům současné postmoderní společnosti, jež se odvrací od tradiční kultury a dává přednost náladám vyvěrajícím ze značně pomíjivých, povrchních, nestálých pocitů a konzumovatelným "kulturním statkům". Sociokulturní studie zkoumá vliv reklamních prostředků korporace McDonald’s na spotřebitele.

Popis nakladatele

Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald's ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald's vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace. (případová studie o značce McDonald’s a její reklamě) (případová studie o značce McDonald’s a její reklamě)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Markéta Pravdová - další tituly autora:
 (e-book)
Nová společnost s ručením omezeným -- Právo-účetnictví-daně Nová společnost s ručením omezeným
Čeština nově od A do Ž Čeština nově od A do Ž
Nová společnost s ručením omezeným - 3. vydání -- právo - účetnictví - daně Nová společnost s ručením omezeným - 3. vydání -- právo
 (e-book)
Nová společnost s ručením omezeným - 3. vydání -- právo - účetnictví - daně Nová společnost s ručením omezeným - 3. vydání -- právo
Postavení jednatele -- právní a daňový pohled Postavení jednatele
Akademická příručka českého jazyka -- 2. rozšiřené vydání Akademická příručka českého jazyka
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.