načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Masová média – Jan Jirák

Masová média
-15%
sleva

Kniha: Masová média
Autor: Jan Jirák

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  555 Kč 472
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
15,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 392
Rozměr: 236 x 167 x 26 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 2., přepracované vydání
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Vazba: Knihy - vázané
Datum vydání: 4. 12. 2009
ISBN: 978-80-262-0743-6
EAN: 9788026207436
Popis

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.2., přepracované vydání

Popis / resumé

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům. Úvod do mediální komunikace, nástin její historie i současných podob. Rozbor role médií v moderní společnosti, pohled na jejich produkci, publikum a společenský kontext působení masmédií.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Jirák - další tituly autora:
Ještě jsme se nezbláznili Ještě jsme se nezbláznili
Za všechno někdo může Za všechno někdo může
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání Dějiny českých médií
Média v meziválečné publicistice -- Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.) Média v meziválečné publicistice
 (e-book)
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání Dějiny českých médií
Duch novin a jeho svět -- Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (III.) Duch novin a jeho svět
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.