načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Masová média - Jan Jirák; Barbara Köpplová

Masová média
-15%
sleva

Kniha: Masová média
Autor: ;

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  555 Kč 472
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
15,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 390
Rozměr: 240,0x167,0x28,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 2., přepracované vydání
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Hmotnost: 0,746kg
Jazyk: česky
Datum vydání: 201511
ISBN: 978-80-262-0743-6
EAN: 9788026207436
Popis

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.2., přepracované vydání

Popis / resumé

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům. Úvod do mediální komunikace, nástin její historie i současných podob. Rozbor role médií v moderní společnosti, pohled na jejich produkci, publikum a společenský kontext působení masmédií.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Jirák; Barbara Köpplová - další tituly autora:
Český tisk pod vládou Wolfganga Wolframa von Wolmara Český tisk pod vládou Wolfganga Wolframa von Wolmara
Ještě jsme se nezbláznili Ještě jsme se nezbláznili
Řízení legálního českého tisku v Protektorátu Čechy a Morava 1939-1945 Řízení legálního českého tisku v Protektorátu Čechy a Morava 1939-1945
 (e-book)
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti Dějiny českých médií
 (e-book)
Masová média -- 2. přepracované vydání Masová média
Druhá republika: 167 obyčejných dní -- Politické a mediální klima a jeho reflexe Druhá republika: 167 obyčejných dní
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938
 
Ke knize "Masová média" doporučujeme také:
Analýza 17. listopadu 1989 Analýza 17. listopadu 1989
Úvod do teorie masové komunikace Úvod do teorie masové komunikace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist