načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketingový průzkum - Miroslav Foret

Marketingový průzkum
-15%
sleva

Kniha: Marketingový průzkum
Autor:

Zapomeňte na to, že marketingový výzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového výzkumu, a naučte se ... (celý popis)


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: BIZBOOKS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009-01-07
Počet stran: 128
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: iv, 121 stran
Vydání: Vyd. 1.
Vazba: brožovaná lepená
ISBN: 9788025121832
EAN: 9788025121832
Popis

Zapomeňte na to, že marketingový výzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového výzkumu, a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Marketingový průzkum Marketingový průzkum
Foret Miroslav
Cena: 214 Kč
Marketingová komunikace Marketingová komunikace
Foret Miroslav
Cena: 765 Kč
Marketingová komunikace Marketingová komunikace
Foret Miroslav
Cena: 382 Kč
Zákazníci kupující knihu "Marketingový průzkum" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist