načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketingový management destinací - Monika Palatková

Marketingový management destinací
-15%
sleva

Kniha: Marketingový management destinací
Autor:

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, ... (celý popis)


hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 25.10.2011
Počet stran: 208
Rozměr: 167×240
Úprava: 207 stran : ilustrace , mapy
Vydání: 1. vyd.
Vazba: brožovaná vazba
ISBN: 978-80-247-3749-2
EAN: 9788024737492
Popis / resumé

Publikace se věnuje řízení a marketingu turistických destinací. Je určena odborné veřejnosti z oblasti cestovního ruchu ve veřejné správě, soukromém sektoru i studentům vyšších odborných škol a vysokoškolského studia. Učebnice představuje produkty turistických destinací jako specifické komodity určené k prodeji a věnuje se uplatňování marketingu a managementu v tomto oboru. Jedenáct kapitol je rozděleno do tří bloků. První blok zahrnuje marketingové řízení destinace turismu, strategický a taktický marketing a marketingový plán destinace. Druhý blok se zabývá systémem marketingového řízení, financování a možnostem partnerství v rámci turistické destinace. A třetí část skýtá různá témata jako informační systém, kvalita destinace a její řízení nebo nastínění přístupu Evropské unie k problematice řízení destinací cestovního ruchu.

Popis nakladatele

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací. (strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace)

Předmětná hesla
marketing destinací
Marketingový management
Související tituly dle názvu:
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
Palatková Monika
Cena: 229 Kč
Mezinárodní marketingový management Mezinárodní marketingový management
Berndt Ralph, Altobelli Claudia Fantapié, Sander Matthias
Cena: 213 Kč
Marketingový plán na pivním tácku Marketingový plán na pivním tácku
Čevelová Magdalena
Cena: 199 Kč
Vysoce efektivní marketingový plán Vysoce efektivní marketingový plán
Knight Peter
Cena: 229 Kč
Marketingový výzkum Marketingový výzkum
Tahal Radek, kolektiv
Cena: 297 Kč
Zákazníci kupující knihu "Marketingový management destinací" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist