načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketingové myšlení – Peter Matisko

Marketingové myšlení

Kniha: Marketingové myšlení
Autor: Peter Matisko

Rady, jak zefektivnit podnikový marketing. Příručka. ... (celý popis)
0
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%hodnoceni - 79% 93%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Matisko Peter
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2020
Počet stran: 342
Rozměr: 189 x 148 x 26 mm
Úprava: ix, 346 stran, to je, 343 stran: ilustrace
Vydání: II. rozšířené vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: Knihy - paperback
Datum vydání: 7. 7. 2020
ISBN: 978-80-270-7922-3
EAN: 9788027079223
Popis / resumé

Rady, jak zefektivnit podnikový marketing. Příručka.

Popis nakladatele

Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet. (jak budovat podnikání silné od základů)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.