načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM - A. Podskľan; J. Šalgovičová; J. Hyršlová

Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM
-6%
sleva

Kniha: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM
Autor: ; ;

205
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: SP Synergia
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2004
Počet stran: 215
Rozměr: 204x147
Jazyk: slovensky
Vazba: brožovaná
EAN: 9788096873456
Související tituly dle názvu:
Konkurenceschopný podnik Konkurenceschopný podnik
Bočková Kateřina Hrazdilová, Kovář CSc. prof. Ing. František
Cena: 199 Kč
Transformace a restrukturalizace podniku Transformace a restrukturalizace podniku
Schönfeld Jaroslav, kolektiv
Cena: 649 Kč
Marketing remeselníckeho podniku/Výroba remeselníckeho podniku Marketing remeselníckeho podniku/Výroba remeselníckeho podniku
Johnsson Raoul, Ayvari Anne
Cena: 1090 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist