načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing – Daniel Jesenský; kolektiv

Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Elektronická kniha: Marketingová komunikace v místě prodeje
Autor: Daniel Jesenský; kolektiv
Podnázev: POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Základní principy POP komunikace. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  421
+
-
14
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5% 100%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2017
Počet stran: 504
Rozměr: 25 cm
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Téma: marketing v místě prodeje, in-store marketing
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-271-0252-5
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Základní principy POP komunikace.

Popis nakladatele

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.  (POP, POS, in-store, shopper marketing)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Daniel Jesenský; kolektiv - další tituly autora:
 (e-book)
POP - In-store komunikace v praxi -- Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje POP - In-store komunikace v praxi
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání Marketingová komunikace v místě prodeje
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.