
×

-15%
sleva
sleva
Kniha:
Marketingová komunikace v místě prodeje
Autor:
Daniel Jesenský; kolektiv
Podtitul: POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů
... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny

Specifikace
Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2017 |
Počet stran: | 512 |
Rozměr: | 167×240 |
Úprava: | ilustrace (převážně barevné) |
Vydání: | První vydání |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Vazba: | Pevná šitá vazba |
Téma: | marketing v místě prodeje, in-store marketing |
Novinka týdne: | 2017-51 |
Datum vydání: | 14.12.2017 |
ISBN: | 978-80-271-0252-5 |
EAN: | 9788027102525 |
Popis
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. (POP, POS, in-store, shopper marketing)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Marketingová komunikace
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Maloobchod
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Spotřebitelské chování
Naučná literatura > Třídění dle formy > Monografie > Kolektivní monografie
Katalog vybraných autorů > J > Jesenský – Daniel Jesenský
Katalog nakladatelství > G > Grada
Vybrané knižní novinky
Daniel Jesenský; kolektiv - další tituly autora:
(e-book)

Boček, Martin; Jesenský, Daniel; Krofiánová, Daniela
Cena: 253 Kč