načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing – Daniel Jesenský; kolektiv

Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing
-15%
sleva

Kniha: Marketingová komunikace v místě prodeje
Autor: Daniel Jesenský; kolektiv
Podtitul: POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  495 Kč 421
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5% 100%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 512
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: Pevná šitá vazba
Téma: marketing v místě prodeje, in-store marketing
Novinka týdne: 2017-51
Datum vydání: 14.12.2017
ISBN: 978-80-271-0252-5
EAN: 9788027102525
Popis

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. (POP, POS, in-store, shopper marketing)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Daniel Jesenský; kolektiv - další tituly autora:
 (e-book)
POP - In-store komunikace v praxi -- Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje POP - In-store komunikace v praxi
 (e-book)
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání Marketingová komunikace v místě prodeje
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.