načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 – Petr Frey

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-15%
sleva

Kniha: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
Autor: Petr Frey

Přehledová publikace o možnostech moderního marketingu. Popisuje podstatu propagace v době sociálních sítí a digitálního věku. Uvádí konkrétní příklady a odkazy na internetové zdroje. Třetí aktualizované vydání knihy přináší informace o ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >10ks - doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  399 Kč 339
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50% 50%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 212
Rozměr: 165 x 235 mm
Úprava: 4 stran obrazové přílohy: ilustrace (některé barevné)
Vydání: 3., rozš. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná lepená
Datum vydání: 1. 5. 2015
Nakladatelské údaje: Praha, Management Press, 2011
ISBN: 9788072612376
EAN: 9788072612376
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Přehledová publikace o možnostech moderního marketingu. Popisuje podstatu propagace v době sociálních sítí a digitálního věku. Uvádí konkrétní příklady a odkazy na internetové zdroje. Třetí aktualizované vydání knihy přináší informace o nejmodernějších trendech v propagaci služeb, značek a produktů. Představuje úspěšné kampaně a projekty. Kromě inovativních přístupů v oblasti komerčního marketingu se autor věnuje i neziskovému sektoru a společenské odpovědnosti marketérů. Konkrétně vysvětluje principy těchto typů marketingu: promotional, guerilla, event, direct, mobilní, virový a digitální marketing.

Popis nakladatele

Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 (nakladatelství Management Press, brož., 196 str. + 16 str. barev. příloh, doporučená cena 399 Kč) uznávaného marketingového praktika Petra Freye je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také podnikatelům, kteří hledají inspirativní a netradiční způsoby, jak uvést na trh své výrobky, aniž by museli vynaložit vysoké náklady.       Sleduje nové trendy, které se v marketingové komunikaci objevily zejména díky využívání nových médií a technologií. Na řadě příkladů úspěšných domácích i zahraničních marketingových projektů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s metodami tradičními. Popisuje možnosti specializovaných komunikačních oborů, jako jsou promotional, guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing i product placement. Výrazná pozornost je v publikaci věnována uplatnění nových oborů v sociálních médiích a sítích, komunikaci v retailových řetězcích a nově i tzv. shopper marketingu a možnostem jeho využití v místech prodeje.      Třetí aktualizované a rozšířené vydání knihy přináší skutečně to nejlepší z moderních komunikačních a marketingových trendů: nechává čtenáře nahlédnout do řady kampaní, které byly oceněny v prestižních mezinárodních soutěžích, především v soutěži John Caples International Awards, v jejímž výboru autor několik let pracoval.        Za lék proti současné „přesycenosti“ a netečnosti spotřebitelů, kteří jsou vystaveni neustálému a intenzivnímu tlaku nabídky, považuje autor invenci a tvořivost v používání nových technologií. Kromě nových přístupů v marketingu se autor zabývá i otázkami společenské odpovědnosti marketérů a využíváním nových trendů v marketingových kampaních neziskových organizací.        Publikace je doplněna webovými odkazy, slovníčkem základních pojmů i hrstí humorných historek z autorovy marketingové praxe.      Další informace k dané problematice mohou zájemci nalézt na autorově weblogu www.novetrendy.cz.      Kniha je k dispozici rovněž v elektronické verzi. Petr Frey – absolvent oboru sociologie kultury na FFUK v Praze – je naším předním marketingovým odborníkem. Zúčastnil se řady zahraničních stáží, pracoval pro několik špičkových komunikačních agentur (BBDO, Lowe, Draft). V současné době je viceprezidentem pro marketing společnosti RE/MAX Česká republika.       Petr Frey je rovněž marketingovým poradcem České marketingové společnosti a zastupuje Českou republiku ve výboru prestižní direct marketingové soutěže John Caples International Awards. K jeho klientům patřily takové firmy jako Global Spirits, J. T. I., Citroën, Pepsi, Sazka, T-Mobile, Village Cinemas, Wrigley´s, Nestlé, Unilever, UPC a další.      Své zkušenosti publikuje v odborných časopisech, přednáší zejména na CIRMK při Vysoké škole mezinárodních vztahů v Praze. V soutěži České marketingové společnosti Marketér roku 2006 získal ocenění „Malý delfín“ za poradenství a propagaci nových trendů v marketingové komunikaci. (nové trendy 3.0)

Další popis
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu.

Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu.

Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Marketingová komunikace: nové trendy 3.0" doporučujeme také:
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky"" Chování zákazníka
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Marketing na Facebooku a Instagramu Marketing na Facebooku a Instagramu
Online marketing -- Současné trendy očima předních expertů Online marketing
Sklik Jednoduše Sklik Jednoduše
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.