

sleva
Kniha:
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Autor:
Miroslav Karlíček; kolektiv
Podtitul: 2., aktualizované a doplněné vydání

Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2016 |
Počet stran: | 224 |
Rozměr: | 167×240 |
Úprava: | ilustrace (některé barevné), portréty |
Vydání: | 2., aktualizované a doplněné vydání |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Vazba: | brožovaná vazba |
Datum vydání: | 12.2.2016 |
ISBN: | 978-80-247-5769-8 |
EAN: | 9788024757698 |
Přehled nástrojů marketingové komunikace, jejich funkce a rady ohledně jejich využití na domácím trhu. Příručka je věnována postupu během plánování komunikačních kampaní a zásadám úspěšné marketingové komunikace. Největší část textu nás seznamuje nejen s popisem a funkcemi jednotlivých disciplín uplatňovaných v marketingové komunikaci: reklamou, public relations, podporou prodeje, sponzoringem, event marketingem, osobním prodejem nebo on-line komunikací, ale i s principy, které umožňují jejich efektivní uplatnění.
Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady. (jak komunikovat na našem trhu)
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Marketingová komunikace
Naučná literatura > Třídění dle formy > Monografie > Kolektivní monografie
Katalog vybraných autorů > K > Karlíček – Miroslav Karlíček
Katalog nakladatelství > G > Grada

Karlíček, Miroslav; kolektiv
Cena: 254 Kč