načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání - Miroslav Karlíček; kolektiv

Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
-15%
sleva

Kniha: Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv
Podtitul: 2., aktualizované a doplněné vydání

Přehled nástrojů marketingové komunikace, jejich funkce a rady ohledně jejich využití na domácím trhu. Příručka je věnována postupu během plánování komunikačních kampaní a ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  299 Kč 254
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9% 85%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 224
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace (některé barevné), portréty
Vydání: 2., aktualizované a doplněné vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 12.2.2016
ISBN: 978-80-247-5769-8
EAN: 9788024757698
Popis / resumé

Přehled nástrojů marketingové komunikace, jejich funkce a rady ohledně jejich využití na domácím trhu. Příručka je věnována postupu během plánování komunikačních kampaní a zásadám úspěšné marketingové komunikace. Největší část textu nás seznamuje nejen s popisem a funkcemi jednotlivých disciplín uplatňovaných v marketingové komunikaci: reklamou, public relations, podporou prodeje, sponzoringem, event marketingem, osobním prodejem nebo on-line komunikací, ale i s principy, které umožňují jejich efektivní uplatnění.

Popis nakladatele

Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady. (jak komunikovat na našem trhu)

Další popis

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.


Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miroslav Karlíček; kolektiv - další tituly autora:
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu Marketingová komunikace
 (e-book)
Základy marketingu Základy marketingu
 (e-book)
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu Marketingová komunikace
 (e-book)
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání Základy marketingu
 (e-book)
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání Základy marketingu
 
Ke knize "Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání" doporučujeme také:
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Public relations Public relations
 (kniha + DVD)
Marketingová komunikace Marketingová komunikace
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist