načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketingová komunikace a public relation – Jan Halada

Marketingová komunikace a public relation
-7%
sleva

Kniha: Marketingová komunikace a public relation
Autor: Jan Halada

Průvodce, který umožňuje základní orientaci v oboru; určeno studentům, širší veřejnosti i těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci profese. Obsahuje přes dvě stě padesát hesel se stručným výkladem, u anglických ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks – odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  160 Kč 149
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2% 90%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 120
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace, portréty
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Jazyk: česky
Datum vydání: 11.07.2018
ISBN: 978-80-2463-075-5
EAN: 9788024630755
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Průvodce, který umožňuje základní orientaci v oboru; určeno studentům, širší veřejnosti i těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci profese. Obsahuje přes dvě stě padesát hesel se stručným výkladem, u anglických termínů, které jsou v tomto oboru často používané, přináší i přepis výslovnosti. Výkladový slovník seznamuje s odbornými termíny a koncepty marketingové komunikace a public relations.

Popis nakladatele

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. (výklad pojmů a teorie oboru)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Halada - další tituly autora:
Osudy moudrých -- Průvodce evropským myšlením Osudy moudrých
Žánry a průniky literatury faktu Žánry a průniky literatury faktu
 (e-book)
Žánry a průniky literatury faktu Žánry a průniky literatury faktu
 (e-book)
Slovník žurnalistiky Slovník žurnalistiky
 
Ke knize "Marketingová komunikace a public relation" doporučujeme také:
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Public relations Public relations
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.