načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketingová komunikace a public relations -- Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada

  > > > > Marketingová komunikace a public relations  
Marketingová komunikace a public relations -- Výklad pojmů a teorie oboru
-16%
sleva

Kniha: Marketingová komunikace a public relations -- Výklad pojmů a teorie oboru
Autor:

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě ...
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  160 Kč 134
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2% 90%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Rok vydání: 25.09.2015
Počet stran: 118
Rozměr: 21 cm
Úprava: tran : ilustrace, portréty
Vydání: První vydání
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
ISBN: 9788024630755
EAN: 9788024630755
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (výklad pojmů a teorie oboru)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Halada - další tituly autora:
Osudy moudrých -- Průvodce evropským myšlením Osudy moudrých
Halada, Jan
Cena: 171 Kč
Mapa úspěchu -- Tajemství firem, které změnily tvář české ekonomiky Mapa úspěchu
Halada, Jan
Cena: 239 Kč
Osudy moudrých Osudy moudrých
Halada, Jan
Cena: 93 Kč
 
Zákazníci kupující knihu "Marketingová komunikace a public relations -- Výklad pojmů a teorie oboru" mají také často zájem o tyto tituly:
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace
Karlíček, Miroslav; kolektiv
Cena: 254 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
Cena: 296 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist