načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu – 2., aktualizované a doplněné vydání – Miroslav Karlíček; kolektiv

f
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Elektronická kniha: Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Autor: Miroslav Karlíček; kolektiv
Podnázev: 2., aktualizované a doplněné vydání

Přehled nástrojů marketingové komunikace, jejich funkce a rady ohledně jejich využití na domácím trhu. Příručka je věnována postupu během plánování komunikačních kampaní a zásadám úspěšné marketingové komunikace. Největší část textu nás ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  254
+
-
8,5
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75% 85%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2016
Počet stran: 221
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace (některé barevné), portréty
Vydání: 2., aktualizované a doplněné vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-247-5769-8
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Přehled nástrojů marketingové komunikace, jejich funkce a rady ohledně jejich využití na domácím trhu. Příručka je věnována postupu během plánování komunikačních kampaní a zásadám úspěšné marketingové komunikace. Největší část textu nás seznamuje nejen s popisem a funkcemi jednotlivých disciplín uplatňovaných v marketingové komunikaci: reklamou, public relations, podporou prodeje, sponzoringem, event marketingem, osobním prodejem nebo on-line komunikací, ale i s principy, které umožňují jejich efektivní uplatnění.

Popis nakladatele

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (jak komunikovat na našem trhu)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Miroslav Karlíček; kolektiv - další tituly autora:
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání Základy marketingu
 (e-book)
Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání Základy marketingu
 
K elektronické knize "Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání" doporučujeme také:
 (e-book)
Copywriting Copywriting
 (e-book)
Marketingová komunikace a public relations Marketingová komunikace a public relations
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
 (e-book)
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
 (e-book)
Public relations Public relations
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.