načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing Základy marketingu učebnice učitele – Marek Moudrý

Marketing Základy marketingu učebnice učitele
-12%
sleva

Kniha: Marketing Základy marketingu učebnice učitele
Autor: Marek Moudrý

– Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >5ks - doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  330 Kč 290
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer Media
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 112
Rozměr: 300,0x215,0x15,0 mm
Úprava: svazky: ilustrace (převážně barevné), portréty
Vydání: Aktualizované 4. vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Hmotnost: 0,6325kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201809
ISBN: 978-80-7402-361-3
EAN: 9788074023613
Popis

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

(základy marketingu)
Další popis

Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Marketing lze definovat jako vědu a umění. Proto i samotné pojetí učebnic je zaměřeno na rozvíjení schopností kreativního myšlení a vede žáka k pochopení marketingových činností ve firmě.

Učebnice učitele. Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky (Marketing 1. díl, a Marketing 2. díl). Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Zároveň u jednotlivých odstavců s textem pro doplnění do žákovských učebnic obsahuje i odkaz na příslušnou stranu daného dílu žákovské učebnice.

Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Marek Moudrý - další tituly autora:
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele Marketing - Základy marketingu
Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta Marketing Základy marketingu 2
Marketing Základy marketingu 1 Marketing Základy marketingu 1
Prostějov Hanácký Jeruzalém Prostějov Hanácký Jeruzalém
Marketing Základy marketingu 2 -- učebnice studenta Marketing Základy marketingu 2
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.