načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele
-16%
sleva

Kniha: Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele
Autor:

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  330 Kč 277
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer Media
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2008
Počet stran: 160
Rozměr: 298,0x215,0x10,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Hmotnost: 0,425kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 200810
Nakladatelské údaje: Kralice na Hané, Computer Media, 2008
ISBN: 978-80-7402-002-5
EAN: 9788074020025
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.

Struktura učebnce vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu.

Učebnice učitele obsahuje: přepis učebnice včetně doporučených zápisů, rozšiřující texty k probírané látce, příklady včetně řešení, testy včetně řešení, netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.

(základy marketingu. Učebnice učitele)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Marek Moudrý - další tituly autora:
Marketing - Základy marketingu Marketing
Marketing Základy marketingu 1 Marketing Základy marketingu 1
Prostějov Hanácký Jeruzalém Prostějov Hanácký Jeruzalém
Marketing Základy marketingu 2 -- učebnice studenta Marketing Základy marketingu 2
Marketing Základy marketingu 1 -- učebnice studenta Marketing Základy marketingu 1
 
Ke knize "Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele" doporučujeme také:
Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta Marketing Základy marketingu 2
Management Management
Marketing - Základy marketingu Marketing
Literatura v kostce pro SŠ Literatura v kostce pro SŠ
Němčina pro jazykové školy nově 1 - Učebnice Němčina pro jazykové školy nově 1
Marketing Marketing
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist