načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta – Marek Moudrý

Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta
-12%
sleva

Kniha: Marketing Základy marketingu 2
Autor: Marek Moudrý
Podtitul: Učebnice studenta

– Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  220 Kč 194
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 72.2%hodnoceni - 72.2%hodnoceni - 72.2%hodnoceni - 72.2%hodnoceni - 72.2% 78%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 1 recenze

Specifikace
Nakladatelství: » Computer Media
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 80
Rozměr: 299,0x217,0x10,0 mm
Úprava: svazky: ilustrace (částečně barevné)
Vydání: Vydání třetí
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Hmotnost: 0,3375kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201510
ISBN: 978-80-7402-219-7
EAN: 9788074022197
Popis

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Jedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaný titul splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita knihy spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.

(základy marketingu)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Marek Moudrý - další tituly autora:
Marketing - Základy marketingu Marketing
Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta Marketing Základy marketingu 2
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele Marketing - Základy marketingu
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta Marketing - Základy marketingu 1.
Marketing Základy marketingu 1 Marketing Základy marketingu 1
 
Recenze a komentáře k titulu



2011-08-09 hodnoceni - 90%hodnoceni - 90%hodnoceni - 90%hodnoceni - 90%hodnoceni - 90%
Zatím nejlepší učebnice pro střední školy ekonomického zaměření.
 




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.