načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta – Marek Moudrý

Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta
-16%
sleva

Kniha: Marketing Základy marketingu 2
Autor: Marek Moudrý
Podtitul: Učebnice studenta

– Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  210 Kč 176
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 72.2%hodnoceni - 72.2%hodnoceni - 72.2%hodnoceni - 72.2%hodnoceni - 72.2% 78%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 1 recenze

Specifikace
Nakladatelství: » Computer Media
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2008
Počet stran: 80
Rozměr: 300,0x220,0x10,0 mm
Úprava: barevné ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Hmotnost: 0,339kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 200810
Nakladatelské údaje: Kralice na Hané, Computer Media, 2008
ISBN: 978-80-7402-001-8
EAN: 9788074020018
Popis

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu.

2. díl obsahuje:

6. VÝROBEK Charakteristika výrobku, marketingový pohled na výrobek a jeho části jako např. obal a značka. Kapitola se podrobně věnuje ochranným známkám a životnímu cyklu výrobku. 7. CENA Pohled na cenu z pozice výrobce i spotřebitele. Cena je charakterizována z hlediska firemních cílů a strategií. 8. DISTRIBUCE Charakteristika distribuce z hlediska přímé a nepřímé distribuční cesty. Důraz je kladen na jednotlivé typy maloobchodních jednotek. 9. PROPAGACE Propagace z pohledu marketingové komunikace se spotřebitelem. Podrobně popisuje jednotlivé složky komunikačního mixu jako reklama, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej a public relations. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. (základy marketingu : [učebnice studenta]. Díl 2.)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Marek Moudrý - další tituly autora:
Marketing Základy marketingu 1 Marketing Základy marketingu 1
Prostějov Hanácký Jeruzalém Prostějov Hanácký Jeruzalém
Marketing Základy marketingu 2 -- učebnice studenta Marketing Základy marketingu 2
Marketing Základy marketingu 1 -- učebnice studenta Marketing Základy marketingu 1
 
Ke knize "Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta" doporučujeme také:
Marketing - Základy marketingu Marketing
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele Marketing - Základy marketingu
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta Marketing - Základy marketingu 1.
Ekonomika pro ekonomická lycea -- a ostatní střední školy Ekonomika pro ekonomická lycea
Marketing Marketing
 
Recenze a komentáře k titulu



2011-08-09 hodnoceni - 90%hodnoceni - 90%hodnoceni - 90%hodnoceni - 90%hodnoceni - 90%
Zatím nejlepší učebnice pro střední školy ekonomického zaměření.
 




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.