načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Knihy – Kroužková: Marketing – Základy marketingu 1. – Učebnice studenta – Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-12%
sleva

Knihy - Kroužková: Marketing - Základy marketingu 1.
Autor: Marek Moudrý
Podnázev: Učebnice studenta

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >50ks - doručujeme za 3 pracovní dny
Médium: Knihy - Kroužková
Vaše cena s DPH:  220 Kč 194
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer Media
Médium: Knihy - Kroužková
Rok vydání: 2018
Počet stran: 80
Rozměr: 30 cm
Úprava: svazky: ilustrace (převážně barevné), portréty
Vydání: Aktualizované 4. vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Datum vydání: 1. 9. 2018
ISBN: 978-80-7402-359-0
EAN: 9788074023590
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě.
Čtenář se seznámí s marketingovými
koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje.
Student se tak spolupodílí na vzniku „své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (základy marketingu)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Marek Moudrý - další tituly autora:
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele Marketing - Základy marketingu
Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta Marketing Základy marketingu 2
Marketing Základy marketingu 1 Marketing Základy marketingu 1
Prostějov Hanácký Jeruzalém Prostějov Hanácký Jeruzalém
Marketing Základy marketingu 2 -- učebnice studenta Marketing Základy marketingu 2
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

i

Obsah

OBSAH - 1. DÍL

SLOVO AUTORA.......................................................................................................................................5

SEZNAM KAPITOL....................................................................................................................................6

VYSVĚTLIVKY К PRVKŮM POUŽITÝM V UČEBNICI..........................................................................7

1. PODSTATA MARKETINGU.....................

1.1 DEFINOVÁNÍ MARKETINGU.......................

1.2 MARKETINGOVÝ MIX - 4 P MARKETINGU..................................................................................10

1.3 PODNIKATELSKÉ KONCEPCE - HISTORIE MARKETINGU........................................................11

Výrobní koncepce........................................................................ 7 7

Výrobková koncepce......................................................................72

Prodejní koncepce........................................................................ 13

Marketingová koncepce...................................................................13

Společenská koncepce (eko-sociální)........................................................74

1.4 POSTAVENÍ MARKETINGU V TRŽNÍ EKONOMICE.....................................................................16

Rozdělení marketingu.....................................................................76

Cíle marketingu.......................................................................... 7 6

Kritika marketingu........................................................................76

1.5 CVIČENÍ К POCHOPENÍ PROBRANÉHO UČIVA.........................................................................17

2. MARKETING A TRH..............................................................................................................21

2.1 PODSTATA TRHU............................................................................................................................. 21

Charakteristika a základní rozdělení trhu................................................... 2 7

Historický vývoj směny....................................................................22

2.2 NABÍDKA A POPTÁVKA..................................................................................................................22

Nabídka.................................................................................23

Poptávka................................................................................23

Tržní rovnováha.......................................................................... 24

Faktory ovlivňující nabídku................................................................24

Faktory ovlivňující poptávku...............................................................24

Podoby trhu............................................................................. 25

Konkurenční prostředí v tržní ekonomice................................................... 26

Monopolizace trhu....................................................................... 27

2.3 TRŽNĚ NEDIFERENCOVANÝ A DIFERENCOVANÝ MARKETING............................................28

Nediferencovaný marketing............................................................... 28

Diferencovaný - cílený marketing.............. 28

2.4 SEGMENTACE TRHU.......................................................................................................................29

Kritéria segmentace...................... 30

Výhody segmentace...................................................................... 30

Hlediska segmentace.............. 30

2.5 TRŽNÍ ZACÍLENÍ A UMÍSTĚNÍ.......................................................................................................32

2.6 CVIČENÍ К POCHOPENÍ PROBRANÉHO UČIVA.........................................................................33

3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ................. 37

3.1 MIKROPROSTŘEDÍ.........................................................................................................................37

Firma jako organizace.................................................................... 37

Dodavatelé..............................................................................38

Marketingoví zprostředkovatelé........................................................... 38

Konkurence..............................................................................39

Zákazník................................................................................ 40

Veřejnost................................................................................ 40

3.2 MAKROPROSTŘEDÍ .......................................................................................................................42

Demografické prostředí....................................................................42

Ekonomické prostředí.....................................................................43

Přírodní prostředí.........................................................................44

Technologické prostředí...................................................................45

Politické prostředí......................................................................... 45

Kulturní prostředí.........................................................................45

3.3 CVIČENÍ К POCHOPENÍ PROBRANÉHO UČIVA........................................................................47

vo

10


Marketing 1 Základy marketingu

4. MARKETINGOVĚ ŘÍZENÍ.................................................................................................. 49

4.1 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ..............................................................................................................49

Poslání firmy (mission)................................................................... 49

Vize firmy............................................................................... 50

Cíle firmy................................................................................50

4.2 MARKETINGOVÉ PLÁNOVÁNÍ.....................................................................................................51

Časové hledisko plánování.............................................................. 5 7

Fáze marketingového plánování..........................................................52

4.3 MARKETINGOVÉ STRATEGIE.......................................................................................................53

Matice růstu podniku.................................................................... 54

Konkurenční strategie....................................................................55

4.4 SWOT ANALÝZA.............................................................................................................................56

Strategie vyplývající ze SWOT analýzy...................................................... 56

4.5 BCG ANALÝZA................................................................................................................................57

4.6 CVIČENÍ К POCHOPENÍ PROBRANÉHO UČIVA........................................................................58

5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM..............................................................................................62

5.1 MARKETINGOVÝ VÝZKUM..........................................................................................................62

5.2 MARKETINGOVÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM (MIS)........................................................................63

Marketingové zpravodajství.............................................................. 64

5.3 FÁZE MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU........................................................................................65

5.4 TECHNIKY MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU.............................................................................. 66

Kvantitativní výzkum.................................................................... 66

Kvalitativní výzkum......................................................................69

5.5 DOTAZNÍK.......................................................................................................................................70

Motivování к vyplnění dotazníku....... ,................................................. 77

Zásady tvorby dotazníku................................................................. 77

Strukturování dotazníku..................................................................72

Typy otázek dotazníku................................................................... 73

5.6 CVIČENÍ К POCHOPENÍ PROBRANÉHO UČIVA.......................................................................77

POUŽITÁ A DOPORUČENÁ LITERATURA.....................................................................79




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.