načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing – Základy marketingu 1. – Učebnice studenta – Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-13%
sleva

Kniha: Marketing - Základy marketingu 1.
Autor: Marek Moudrý
Podtitul: Učebnice studenta

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  210 Kč 183
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 77.7%hodnoceni - 77.7%hodnoceni - 77.7%hodnoceni - 77.7%hodnoceni - 77.7% 100%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer Media
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 80
Rozměr: 298 x 216 x 10 mm
Úprava: svazků: ilustrace (převážně barevné), portréty
Vydání: Vydání 2.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Vazba: Knihy - paperback
Datum vydání: 1. 9. 2013
ISBN: 978-80-7402-128-2
EAN: 9788074021282
Popis

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. (základy marketingu)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Marek Moudrý - další tituly autora:
Marketing - Základy marketingu Marketing
Marketing Základy marketingu 2 -- Učebnice studenta Marketing Základy marketingu 2
Marketing - Základy marketingu -- Učebnice učitele Marketing - Základy marketingu
Marketing Základy marketingu 1 -- učebnice studenta Marketing Základy marketingu 1
 
Ke knize "Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta" doporučujeme také:
Účetnictví 2018, učebnice pro SŠ a VOŠ -- Učebnice pro střední a vyšší odborné školy Účetnictví 2018, učebnice pro SŠ a VOŠ
Ekonomie nejen k maturitě 2 -- Ekonomika podniku Ekonomie nejen k maturitě 2
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.