načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Marketing v pojišťovnictví - Jaroslav Mesršmíd

  > > > > Marketing v pojišťovnictví  
Marketing v pojišťovnictví

Kniha: Marketing v pojišťovnictví
Autor:

Kniha přináší komplexní pohled na současný marketing v pojišťovnictví, zaměřuje se nejen na soudobý marketing pojišťoven, ale i na marketing asociace pojišťoven, pojišťovacích ...


Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Professional Publishing
Rok vydání: 02.05.2016
Počet stran: 264
Rozměr: 165x240
Úprava: 262 stran : ilustrace
Vydání: První vydání
Jazyk: česky
ISBN: 978-80-7431-158-1
EAN: 9788074311581
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha přináší komplexní pohled na současný marketing v pojišťovnictví, zaměřuje se nejen na soudobý marketing pojišťoven, ale i na marketing asociace pojišťoven, pojišťovacích zprostředkovatelů a rovněž mezinárodní marketing v pojišťovnictví. Čtenář – a to nejen pracovník v oblasti pojišťovnictví, ale v marketingu obecně – zde najde mnoho inspirujících myšlenek, využitelných v každodenní praxi.

Předmětná hesla
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah
1. Úvod.............................................................................................................................9
2. Pojišťovnictví v ČR...................................................................................................15
2.1 Podstata a význam pojišťovnictví............................................................................ 16
2.2 Pojištění a pojistné produkty......................................................................................17
2.3 Stručná analýza českého pojistného trhu.................................................................26
2.4 Nástin regulace pojišťovnictví v ČR ........................................................................37
3. Obecně к marketingu.............................................................................................47
3.1 Vymezení marketingu a typy marketingu................................................................ 48
3.2 Marketingové řízení....................................................................................................54
3.3 Marketingový výzkum a marketingové analýzy......................................................58
3.4 Marketingový mix...................................................................................................... 63
3.5 Další vývoj marketingu..............................................................................................71
4. Marketing v pojišťovnictví a marketing pojišťovny..........................................77
4.1 Specifika pojištění...................................................................................................... 78
4.2 Marketingová koncepce, strategie a management marketingu pojišťovny.............85
4.3 Analýza marketingové situace z pohledu pojišťovny...............................................90
4.4 Marketingový mix pojišťovny................................................................................... 96
4.4. 1 Produktová politika........................................................................................ 96
4.4.2 Cenová politika...............................................................................................103
4.4.3 Komunikační politika....................................................................................109
4.4.4 Distribuční politika...................................................................................... 124
4.4.5 Jiné marketingové nástroje a integrace všech nástrojů v mixu................. 138
4.5 Bližší specifikace cílových skupin........................................................................ 143
4.6 Marketing asociace pojišťoven.................................................................................146





5. Mezinárodní marketing v pojišťovnictví ...........................................................155
5.1 Charakteristika vývoje Světového pojistného trhu.................................................156
5.2 Podstata a specifika mezinárodního marketingu (obecně a v pojišťovnictví)..... 167
5.3 Mezinárodní marketingové prostředí se zaměřením na pojišťovnictví EU........ 170
5.4 Mezinárodní marketingová strategie, marketingový plán a marketingový mix.. 179
6. Marketing pojišťovacího zprostředkovatele (PZ)............................................ 183
6.1 Regulace činnosti PZ................................................................................................184
6.2 Podstata marketingu PZ, jeho význam a výzkum trhu........................................ 194
6.3 Marketingové cíle, strategie, plán a rozpočet........................................................200
6. Marketingový mix.................................................................................................. 202
6.5 Výzvy pro marketing PZ.........................................................................................209
7. Závěr.......................................................................................................................213
7.1 Shrnutí к významu a perspektivám marketingu v pojišťovnictví.........................214
7.2 Marketing a růst...................................................................................................... 218
Seznam použitých zkratek........................................................................................ 223
Seznam použitých pramenů a literatury..................................................................225
Důležité internetové adresy....................................................................................... 233
Přílohy
Příloha č. 1: Výkladový slovníček vybraných marketingových pojmů........................235
Příloha č. 2: Základní přehledový výklad к internetovému marketingu......................242
Příloha č. 3: Vybraná ustanovení směrnice o distribuci pojištění s významem
pro marketing....................................................................................................................254
Résumé.........................................................................................................................257
C) autorovi....................................................................................................................258
Rejstřík.........................................................................................................................259






       

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.