načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Marketing v otázkách a odpovědích - Kotler Philip

Marketing v otázkách a odpovědích
-11%
sleva

Kniha: Marketing v otázkách a odpovědích
Autor:

O autorovi:Philip Kotler dostával v průběhu let tisíce otázek týkajících se marketingu, a to jak od klientů, studentů, publika z řad podnikatelů, tak od novinářů. Určité otázky přicházely opakovaně. ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rozměr: 167 x 225
Úprava: iv, 130 stran
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Philip Kotler’s FAQs on marketing
Spolupracovali: překlad Jana Kalová
ISBN: 80-251-0518-0
EAN: 9788025105184
Popis

O autorovi:Philip Kotler dostával v průběhu let tisíce otázek týkajících se marketingu, a to jak od klientů, studentů, publika z řad podnikatelů, tak od novinářů. Určité otázky přicházely opakovaně. Zjistil, že se otázky dají rozlišit podle jejich kvality. Některé byly brilantní a přinutily ho k hlubokému zamyšlení. Jiné byly velmi naivní, ale vyprovokovaly nové myšlenky. Protože se tyto otázky neustále vracely, sepsal je Kotler do knižní podoby. Takže svou zvědavost budou moci uspokojit i podnikatelé, které tyto otázky rovněž zajímaly, ale nikdy neměli šanci je někomu položit. Philip Kotler otázky seřadil do témat, aby tak čtenářům umožnil zaměřit se na vyřešení otázek na základě jejich individuálního výběru. V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace) hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P produkt, cena (price), místo (place), a propagace (promotion) marketingové plánování, marketingová organizace a marketingová kontrola Následují odpovědi na otázky z mnoha oblastí, ve kterých se dá marketing použít (spotřební zboží, maloobchodní marketing, marketing malých podniků, přímý marketing, internetový marketing, mezinárodní marketing, marketing v období recese, politický marketing a marketing se sociální zodpovědností). Pomyslnou třešničkou na dortu budou komentáře o dokonalém marketingu, jak ho praktikují ty nejlepší společnosti. Profesor mezinárodního marketingu Philip Kotler intenzivně cestuje po celém světě a přednáší na mnoha univerzitách a konzultuje problémy řady firem předává své zkušenosti s tím jak aplikovat vědecké principy ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Radí rovněž vládním institucím jak využívat a rozdělovat zdroje v rámci globální konkurence. Philip Kotler působí na Kellogg School of Management, Northwestern University. Je velmi uznávaným autorem knih o marketingu k jeho nejznámějším dílům patří Marketing Management, Marketing Insights from A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to know, Principles of Marketing, Strategic Marketing for noProfit Organizations.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Marketing Marketing
Stuart Elnora W., Marshall Greg W., Solomon2 Michael R.
Cena: 1113 Kč
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Kumar Nirmalya
Cena: 266 Kč
Státní maturita z češtiny v testových otázkách a odpovědích Státní maturita z češtiny v testových otázkách a odpovědích
Straková Helena, Kalendra František
Cena: 124 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist